Nina Amon Podobnikar [53954]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAPUŠ-PAVEL, Jana, POLJŠAK-ŠKRABAN, Olga, AMON PODOBNIKAR, Nina, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija. Spremembe socialnih opor študentk in študentov v obdobju epidemije in njihova povezanost z duševnimi stiskami = Changes in students' social support during the epidemic and their connection with mental distress. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 47-73, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120540419]

 

Milena Mileva Blažić [19319]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. BLAŽIČ, Milena. Comparative analysis of Apuleiusmetamorphoses and Polish fairy tales – a case study of Cupid and Psyche. Anglisticum. 2022, vol. 11, no. 9, 36-44. ISSN 1857-8187. http://www.anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2321/2707. [COBISS.SI-ID 121870339]

2. BLAŽIČ, Milena. Holocaust in educationculling the Diary of Ana Frank from the curriculum for Slovenian (2018/2019). Angloamericanae journal. 2022, vol. 7, no. 1, 17-31. http://aaj.ielas.org/index.php/Angloamericanae/article/view/53/64. [COBISS.SI-ID 121658883]

 

1.02 Pregledni znanstveni članek

3. BLAŽIČ, Milena. Holokavst v izobraževanju – izločitev Dnevnika Ane Frank iz učnega načrta za slovenščino (2019) = Holocaust in educationculling The Diary of Anne Frank from the curriculum for Slovene language (2019). Edinost in dialog : revija za ekumensko teologijo in medreligijski dialog. [Tiskana izd.]. 2022, letn. 77, št. 1, str. 227-244, ilustr. ISSN 2335-4127. https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/Edinost/77/01/Blazic.pdf, DOI: 10.34291/Edinost/77/01/Blazic. [COBISS.SI-ID 119367939]

Anja Gruden [52328]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. VEC, Tomaž, GRUDEN, Anja. Duševne stiske študentk in študentov med pandemijo = Mental distress in students during the pandemic. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 97-125, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120574467]

 

 

Mojca Juriševič [15380]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PODLOGAR, Neža, JURIŠEVIČ, Mojca. A comparative study of university studentsresponses in the first and second COVID-19 pandemic waves = Teachersʼ attitudes towards evidence-based teaching : a comparative analysis between prospective teachers and expert teachers in primary education : Primerjalna študija odzivov študentov v prvem in drugem valu pandemije COVID-19. Psihološka obzorja : slovenska znanstveno-strokovna psihološka revija. [Spletna izd.]. 2022, 31, str. 472–481, tabele, graf. prikaza. ISSN 2350-5141. http://psiholoska-obzorja.si/arhiv_clanki/2022/educ22_Podlogar_Jurisevic.pdf, DOI: 10.20419/2022.31.555. [COBISS.SI-ID 121940227]

 

 

Mija Marija Klemenčič Rozman [25474]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAPUŠ-PAVEL, Jana, POLJŠAK-ŠKRABAN, Olga, AMON PODOBNIKAR, Nina, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija. Spremembe socialnih opor študentk in študentov v obdobju epidemije in njihova povezanost z duševnimi stiskami = Changes in students' social support during the epidemic and their connection with mental distress. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 47-73, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120540419]

 

1.03 Kratki znanstveni prispevek

2. KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija, LEP, Žan. Uvodnik : Spremembe študentskega življenja v obdobju epidemije covida-19 = Editorial : Changes in student life during the covid-19 epidemic. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 1-13. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120382723]

 

 

Francka Lovšin Kozina [17085]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. LOVŠIN KOZINA, Francka, METLJAK, Mira. Integrating the contents of financial literacy in the teaching process : teachersperspectives. European journal of educational research. 2022, vol. 11, issue 4, str. 2265 - 2273, tabele. ISSN 2165-8714. https://pdf.eu-jer.com/EU-JER_11_4_2265.pdf, DOI: 10.12973/eu-jer.11.4.2265. [COBISS.SI-ID 122350083]

 

 

Mira Metljak [35653]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. LOVŠIN KOZINA, Francka, METLJAK, Mira. Integrating the contents of financial literacy in the teaching process : teachersperspectives. European journal of educational research. 2022, vol. 11, issue 4, str. 2265 - 2273, tabele. ISSN 2165-8714. https://pdf.eu-jer.com/EU-JER_11_4_2265.pdf, DOI: 10.12973/eu-jer.11.4.2265. [COBISS.SI-ID 122350083]

Neža Podlogar [53868]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PODLOGAR, Neža, JURIŠEVIČ, Mojca. A comparative study of university studentsresponses in the first and second COVID-19 pandemic waves = Teachersʼ attitudes towards evidence-based teaching : a comparative analysis between prospective teachers and expert teachers in primary education : Primerjalna študija odzivov študentov v prvem in drugem valu pandemije COVID-19. Psihološka obzorja : slovenska znanstveno-strokovna psihološka revija. [Spletna izd.]. 2022, 31, str. 472–481, tabele, graf. prikaza. ISSN 2350-5141. http://psiholoska-obzorja.si/arhiv_clanki/2022/educ22_Podlogar_Jurisevic.pdf, DOI: 10.20419/2022.31.555. [COBISS.SI-ID 121940227]

 

Olga Poljšak-Škraban [13906]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAPUŠ-PAVEL, Jana, POLJŠAK-ŠKRABAN, Olga, AMON PODOBNIKAR, Nina, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija. Spremembe socialnih opor študentk in študentov v obdobju epidemije in njihova povezanost z duševnimi stiskami = Changes in students' social support during the epidemic and their connection with mental distress. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 47-73, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120540419]

 

Mojca Poredoš [38232]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PUKLEK LEVPUŠČEK, Melita, POREDOŠ, Mojca. Difficulties in the close social relationships of Slovenian students during the Covid-19 pandemic = Težave slovenskih dijakov in študentov v tesnih medosebnih odnosih med pandemijo covida-19. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. Aug. 2022, 1 datoteka pdf (25 str.), tabele, graf. prikaz. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1400/608, DOI: 10.26529/cepsj.1400. [COBISS.SI-ID 120840963]

2. ŠTEMBERGER KOLNIK, Tamara, LJUBIČ, Andreja, FILEJ, Bojana, POREDOŠ, Mojca, KAUČIČ, Boris Miha. Differences in health literacy of older adults according to sociodemographic characteristics. Open Access Macedonian Journal of Medical Sciences. 2022, vol. 10, no. e, str. 1556-1563, tabele. ISSN 1857-9655. https://oamjms.eu/index.php/mjms/article/view/8335/7915, DOI: 10.3889/oamjms.2022.8335. [COBISS.SI-ID 121577987]

 

Jana Rapuš Pavel [15907]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAPUŠ-PAVEL, Jana, POLJŠAK-ŠKRABAN, Olga, AMON PODOBNIKAR, Nina, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija. Spremembe socialnih opor študentk in študentov v obdobju epidemije in njihova povezanost z duševnimi stiskami = Changes in students' social support during the epidemic and their connection with mental distress. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 47-73, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120540419]

2. RAPUŠ-PAVEL, Jana. Preživljanje prostega časa študentk in študentov v obdobju epidemije covida-19 = Students' free time during the covid-19 epidemic. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 75-96, tabela. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120555011]

 

Špela Razpotnik [21371]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPOTNIK, Špela, ZORC-MAVER, Darja. Poglabljanje materialne neenakosti med študentkami in študenti v času epidemije in razmisleki o družbeni vlogi socialne pedagogike = Deeping of economic inequality among students during the epidemic and reflection on the social role of social pedagogy. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 15-46, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120440323]

Dušan Repovš [07083]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. LI, Shiqi, LIANG, Sihua, REPOVŠ, Dušan. On critical exponential Kirchhoff systems on the Heisenberg group. Rendiconti del Circolo Matematico di Palermo. [v tisku] 2022, vol. , iss. , 13 str. ISSN 0009-725X. https://link.springer.com/article/10.1007/s12215-022-00815-x, DOI: 10.1007/s12215-022-00815-x. [COBISS.SI-ID 121565699]

 

Gregor Torkar [23553]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SAMGINA, Tatiana, VASILEVA, Irina D., TREBŠE, Polonca, TORKAR, Gregor, SURIN, Alexey K., MENG, Zhaowei, ZUBAREV, Roman, LEBEDEV, Albert T. Mass spectrometry differentiation between rana arvalis populations based on their skin peptidome composition. Journal of the American Society for Mass Spectrometry. 2022, vol. 33, no. 8, str. 1480-1491. ISSN 1879-1123. https://pubs.acs.org/doi/10.1021/jasms.2c00084, DOI: 10.1021/jasms.2c00084. [COBISS.SI-ID 120919811]

Tomaž Vec [25477]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. VEC, Tomaž, GRUDEN, Anja. Duševne stiske študentk in študentov med pandemijo = Mental distress in students during the pandemic. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 97-125, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120574467]

 

Darja Zorc-Maver [13902]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPOTNIK, Špela, ZORC-MAVER, Darja. Poglabljanje materialne neenakosti med študentkami in študenti v času epidemije in razmisleki o družbeni vlogi socialne pedagogike = Deeping of economic inequality among students during the epidemic and reflection on the social role of social pedagogy. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 15-46, tabele. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120440323]

Nataša Zrim Martinjak [36797]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ZRIM MARTINJAK, Nataša. Zadovoljstvo študentov in študentk Univerze v Ljubljani s študijem na daljavo med epidemijo covida-19 = University of Ljubljana students' satisfaction with distance learning duribg the covid-19 epidemic. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 127-147, tabeli, graf. prikaz. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120583427]

2. ZRIM MARTINJAK, Nataša. Pozitivni in negativni vidiki študija na daljavo med epidemijo covida-19 - glas študentov in študentk = Positive and negative aspects of distance learning during the covid-19 epidemic - student voices. Socialna pedagogika. dec. 2022, letn. 26, št. 1/2, str. 149-170, tabela. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 120638467]