Milena Mileva Blažić [19319]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. BLAŽIČ,
Milena, ISENI, Arburim. Teaching
literature with creative
problem-solving in the second trimester of elementary school. Anglisticum. 2024, vol. 13, no. 3, str. 32-40. ISSN
1857-8187. https://www.anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2453/2883,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL. [COBISS.SI-ID 211262723]
2.
BLAŽIČ,
Milena, ISENI, Arburim, KURTISHAJ, Lumturije. Youth classics in the Slovenian curriculum (1869-2024).
Anglisticum. 2024, vol. 13, no. 4, str. 11-21.
ISSN 1857-8187. https://www.anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2457/2889,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.58885/ijllis.v13i4.11mb.
[COBISS.SI-ID 211259139]
3.
BLAŽIČ,
Milena. Problemsko-ustvarjalni pouk v drugem triletju osnovne šole = Problem-oriented creative literature instruction in the second trimester of primary school. Jezik in
slovstvo. [Tiskana izd.]. 2024, letn. 69, št. 3,
str. 141-150. ISSN 0021-6933. https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/18341/16373,
DOI: 10.4312/jis.69.3.141-150.
[COBISS.SI-ID 211246339]
Vesna Ferk Savec [20448]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. OREL,
Mojca, PEKLAJ, Cirila, FERK SAVEC, Vesna. Exploring teachers’ technological pedagogical content knowledge as an indicator for the
planning of in-service teacher training in chemistry education. Acta chimica slovenica. [Spletna
izd.]. 2024, vol. 71, no. 3, str. 451–461, ilustr.,
tabela, graf. prikazi. ISSN 1580-3155. https://acsi-journal.eu/index.php/ACSi/article/view/8783,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.17344/acsi.2024.8783.
[COBISS.SI-ID 210465027]
Tjaša Filipčič [17010]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. VIDE,
Martina, FILIPČIČ, Tjaša. Program MATP kot predmet raziskovanja na pedagoški
fakulteti - organizacija državnih iger MATP. Športnik : glasilo Zveze za šport
invalidov Slovenije. okt. 2024, št. 73, str. 72-77, ilustr.
ISSN 1854-5254. [COBISS.SI-ID 212252931]
Mojca Juriševič [15380]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. RAČKI,
Željko, FLEGAR, Željka, JURIŠEVIČ, Mojca. Language-related
expressions of personality = Jezikovni izrazi osebnosti. CEPS journal :
Center for Educational Policy Studies Journal. 2024,
vol. 14, no. 3, str. 143-169, ilustr., tabele. ISSN
1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1893/780,
DOI: 10.26529/cepsj.1893.
[COBISS.SI-ID 209286147]
Žan Korošec [54797]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. ROZMANIČ,
Tina, KOGOVŠEK, Ana, KOROŠEC, Žan, PIŽORN, Karmen. Slovenian
primary school pupils’ perception of plurilingual competence = Zaznave slovenskih osnovnošolcev o
raznojezični zmožnosti. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 3, str. 35-65,
tabele. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1855/778,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.26529/cepsj.1855.
[COBISS.SI-ID 211200259]
Irena Lesar [19638]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. LESAR,
Irena, MARČUN, Andreja, AUTOR, Sabina. Učitelji in ravnatelji slovenskih
glasbenih šol o glasbenem izobraževanju učencev s posebnimi potrebami = Music education for students with
special educational needs from the
perspective of teachers and principals
in Slovenian music schools. Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v
Ljubljani. [Spletna izd.]. 2024, letn. 20, št.
40, str. 45-62, tabela. ISSN 2712-3987. https://www.hippocampus.si/ISSN/2712-3987/40-2024/2712-3987.20(40)45-62.pdf,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.26493/2712-3987.20(40)45-62.
[COBISS.SI-ID 211019267]
Miha Matjašič [38368]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1.
LUKANOVIČ, David, POLAJŽER, Sara, MATJAŠIČ, Miha, KOBAL, Borut, ČERNE, Katarina
(avtor, korespondenčni avtor). Analysis of ATP7A expression and ceruloplasmin levels as biomarkers in patients undergoing neoadjuvant chemotherapy for advanced high-grade
serous ovarian carcinoma. International
journal of molecular sciences. 2024, vol. 25, iss.
18, [article no.] 10195, str. 1-18, ilustr. ISSN 1422-0067. https://www.mdpi.com/1422-0067/25/18/10195,
DOI: 10.3390/ijms251810195.
[COBISS.SI-ID 208937219]
projekt: P3-067, P3-0326; financer: Slovenian Research Agency
projekt: 20180033, 20210037; financer: University Medical Centre Ljubljana
Irena Nančovska
Šerbec [12665]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. LAMPE,
Nuša, KAJMOVIĆ, Husnija, LASCǍU, Florin
Daniel, NANČOVSKA ŠERBEC, Irena, MEŠKO, Maja. Variations
in personality traits among top judo referees from 2018 to 2022 based on gender differences. Societies. 2024, vol. 14, iss.
10, str. 1-14, tabele. ISSN 2075-4698. https://www.mdpi.com/2075-4698/14/10/206,
DOI: 10.3390/soc14100206.
[COBISS.SI-ID 211911939]
projekt: ARIS, P5-0018 Sistemi za podporo odločanju v digitalnem poslovanju
Karmen Pižorn [21612]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1.
ROZMANIČ, Tina, KOGOVŠEK, Ana, KOROŠEC, Žan, PIŽORN, Karmen. Slovenian primary school pupils’ perception of plurilingual
competence = Zaznave slovenskih osnovnošolcev o
raznojezični zmožnosti. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 3, str. 35-65,
tabele. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1855/778,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.26529/cepsj.1855.
[COBISS.SI-ID 211200259]
Dušan Repovš [07083]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. SAHU, Subhashree, CHOUDHURI, Debajyoti,
REPOVŠ, Dušan. On subelliptic equations
on stratified Lie groups driven by singular nonlinearity and weak ▫$L^1$▫ data. Asymptotic
analysis. [v tisku] 2024, vol. , iss. , 19 str. ISSN 0921-7134. https://content.iospress.com/articles/asymptotic-analysis/asy241945,
DOI: 10.3233/ASY-241945.
[COBISS.SI-ID 210457603]
Barbara Rovšek [13366]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. ROVŠEK,
Barbara. Outdoor science activity
: “orienteering” walk through the solar system. The physics teacher. 2024, vol.
62, issue 6, str. 451–454, ilustr.
ISSN 1943-4928. https://pubs.aip.org/aapt/pte/article/62/6/451/3309883/Outdoor-Science-Activity-Orienteering-Walk-Through,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.1119/5.0142783.
[COBISS.SI-ID 210877699]
Tina Rozmanič [50954]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. ROZMANIČ,
Tina, KOGOVŠEK, Ana, KOROŠEC, Žan, PIŽORN, Karmen. Slovenian
primary school pupils’ perception of plurilingual competence = Zaznave slovenskih osnovnošolcev o
raznojezični zmožnosti. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 3, str. 35-65,
tabele. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1855/778,
Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.26529/cepsj.1855.
[COBISS.SI-ID 211200259]