1. AVSEC, Stanislav. Design thinking to envision more sustainable technology-enhanced teaching for effective
knowledge transfer. Sustainability.
2023, vol. 15, issue 2, 1 datoteka pdf (30 str.), graf. prikazi, tabele. ISSN 2071-1050. https://www.mdpi.com/2071-1050/15/2/1163, DOI: 10.3390/su15021163. [COBISS.SI-ID 137277443]
financer: ARRS, J5-4573, Razvijanje veščin 21. stoletja za trajnostni razvoj in
kvalitetno izobraževanje v času hitrih tehnološko pogojenih sprememb
gospodarskega, socialnega in naravnega okolja
1.
BLAŽIČ,
Milena. Subversive youth
literature – a fairy tale play
by Alenka Gerlovič, Jurček and
the Three Bandits (1944), in context. Anglisticum. 2023, vol. 12, no. 1, str. 11-23, ilustr. ISSN 1857-8187. https://www.anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2344/2764. [COBISS.SI-ID 137294339]
1.
GODEC
SORŠAK, Lara. Teoretični pogled na šolski slovar. Slavistična revija :
časopis za jezikoslovje in literarne vede. [Tiskana izd.]. 2022, letn. 70, št. 4, str. 667–679. ISSN 0350-6894. https://srl.si/ojs/srl/article/view/4090, DOI: 10.57589/srl.v70i4.4090. [COBISS.SI-ID 137840131]
1.
GOSTINČAR-BLAGOTINŠEK,
Ana. Visualizing vision. The physics teacher. jan. 2023, vol. 61, issue
1, str. 55-57, ilustr. ISSN 0031-921X. https://aapt.scitation.org/doi/10.1119/5.0060455, DOI: 10.1119/5.0060455. [COBISS.SI-ID 136138243]
1.
TROST,
Andrej, JAMŠEK, Janez, ŽEMVA, Andrej. SHDL - a hardware description
language and open-source web tool
for online digital systems design teaching. Electronics.
Jan.-2 2023, vol. 12, iss. 2, [article
no.] 425, str. 1-22, ilustr. ISSN 2079-9292. https://www.mdpi.com/2079-9292/12/2/425, DOI: 10.3390/electronics12020425. [COBISS.SI-ID 139011843]
1.
KAVKA,
Nejc. Uporaba filma za interpretacijo zgodovinskih vsebin v sklopu muzejske ponudbe
= The use of film for interpretation
of historical topics as a part of museum’s showcase. Retrospektive
: znanstvena revija za zgodovinopisje in sorodna področja. [Spletna izd.].
2023, letn. 5, 2/3, str. 229-247, ilustr.,
tabela. ISSN 2670-4013. http://retrospektive-journal.org/wp-content/uploads/2023/01/Retrospektive_Vx23-Web-06_Kavka_FilmMuzejskaPonudba.pdf. [COBISS.SI-ID 138802435]
1.
KEREC,
Darja. Slovenska družba v vrtincu kulturnih sprememb, novih trendov in
tehnologij v 80. in 90. letih. Studia Historica Slovenica : časopis za humanistične in družboslovne študije.
[Spletna izd.]. 2022, letn. 22, št. 2, str. 583-610, ilustr. ISSN 2591-2194. http://shs.zgodovinsko-druhttp://shs.zgodovinsko-drustvo-kovacic.si/sites/default/files/clanki/SHS-2022-2-16-Kerec-%28scopus%29.pdf, DOI: 10.32874/SHS.2022-16. [COBISS.SI-ID 136311299]
1.
KORDEŠ,
Urban. When studying the mind, what
domain is being investigated?. Constructivist
Foundations. 2022, vol. 18, no. 1, str. 18-20.
ISSN 1782-348X. https://constructivist.info/16/2/156.kordes.pdf. [COBISS.SI-ID 136275715]
1.
ŽERO,
Alma, PIŽORN, Karmen. Undergraduate and graduate students’
beliefs about dyslexia : implications for initial foreign
language teacher education = Prepričanja dodiplomskih in magistrskih
študentov glede disleksije : posledice za začetno izobraževanje učiteljev tujih
jezikov. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2022, vol. 12, no. 4, str. 101-127,
tabele, graf. prikaz. ISSN 1855-9719. https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1432/631, DOI: 10.26529/cepsj.1432. [COBISS.SI-ID 137484291]
1.
ZUPANČIČ,
Maja, POREDOŠ, Mojca, LEP, Žan. Intergenerational
model of financial satisfaction and parent-child financial relationship. Journal of
social and personal relationships.
19. 1. 2023. ISSN 1460-3608. https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/02654075231153352, DOI: 10.1177/02654075231153352. [COBISS.SI-ID 139627523]
1.
HEGENBARTH,
Friedrich, REPOVŠ, Dušan. Limits of
manifolds in the Gromov-Hausdorff metric space. Mediterranean
journal of mathematics.
Feb. 2023, vol. 20, iss. 1, art:
47 (11 str.). ISSN 1660-5446. https://link.springer.com/article/10.1007/s00009-022-02250-9, DOI: 10.1007/s00009-022-02250-9. [COBISS.SI-ID 135986179]
1.
SAKSIDA,
Igor. Čutiti pesem in razmišljati o njej? Oboje. : razvijanje bralne zmožnosti
ob izbranih pesniških zbirkah za Cankarjevo tekmovanje. Otrok in knjiga :
revija za vprašanja mladinske književnosti, književne vzgoje in s knjigo
povezanih medijev. 2022, letn. 49, št. 115, str.
66-77, graf. prikaza. ISSN 0351-5141. [COBISS.SI-ID 138514435]
1.
MIKLAVIČ,
Štefko, ŠPARL, Primož. On distance magic circulants of valency
6. Discrete applied
mathematics. [Print ed.]. 2023, vol. 329, str. 35-48. ISSN 0166-218X. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0166218X22004875, https://doi.org/10.1016/j.dam.2022.12.024, DOI: 10.1016/j.dam.2022.12.024. [COBISS.SI-ID 136003331]
1.
COTIČ,
Mara, DOZ, Daniel, VALENČIČ ZULJAN, Milena, ŽAKELJ, Amalija, FELDA, Darjo. Teachers’ appraisal of various aspects
of the efficiency
of homogeneous and heterogeneous learning groups. International electronic
journal of mathematics education. 2023, vol. 18, iss.
1, str. 1-14, tabele. ISSN 1306-3030. https://www.iejme.com/download/teachers-appraisal-of-various-aspects-of-the-efficiency-of-homogeneous-and-heterogeneous-learning-12810.pdf, DOI: 10.29333/iejme/12810. [COBISS.SI-ID 136779779]
1.
VOŠNJAK,
Matej, OSTERC, Gregor. Problematika hladnega skladiščenja pri proizvodnji
potaknjencev zelnatih in lesnatih okrasnih rastlin. Acta
agriculturae Slovenica.
[Spletna izd.]. 2022, vol. 118, no. 4, 10 str. ISSN 1854-1941. http://ojs.aas.bf.uni-lj.si/index.php/AAS/article/download/2832/620, DOI: 10.14720/aas.2022.118.4.2832. [COBISS.SI-ID 136853251]
1.
ZGAGA, Pavel. The saga of academic autonomy
in Slovenia (1919–1999) : Saga o akademski avtonomiji
v Sloveniji (1919–1999). CEPS journal : Center for
Educational Policy Studies Journal. 2023, vol. 13, no. , 1 datoteka pdf (25 str.), tabela. ISSN 2232-2647. https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1475/642,
DOI: 10.26529/cepsj.1475.
[COBISS.SI-ID 136183043]
financer: ARSS, Programi, P5-0126, Sistemski vidiki strategij edukacije in
spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju