Iztok Devetak [18741]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SLAPNIČAR, Miha, RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, VINKO, Luka. Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students = Učenje z raziskovanjem na področju kemije za nadarjene učence v neformalnem izobraževalnem okolju. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 1, str. 143-169, tabele. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1706/740, DOI: 10.26529/cepsj.1706. [COBISS.SI-ID 191580675]

 

Polona Gradišek [34958]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. POLAK, Alenka, GRADIŠEK, Polona, MARENTIČ-POŽARNIK, Barica. Kakšen naj bo učitelj prihodnosti? Prispevek h kritičnemu premisleku ob prenovi slovenskega izobraževanja. Sodobna pedagogika. mar. 2024, letn. 75, št. 1, str. 49–68. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2308. [COBISS.SI-ID 192313603]

 

Eva Horvat [29018]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. BONATTO, Marco, CATTABRIGA, Alessia, HORVAT, Eva. Knot quandle decomposition along a torus. Journal of knot theory and its ramifications. 2024, issue 1, art. 2350098, 27 str. (pdf), ilustr. ISSN 1793-6527. https://www.worldscientific.com/doi/10.1142/S0218216523500980, $getOpacCode([457, RUL]), DOI: 10.1142/S0218216523500980. [COBISS.SI-ID 190537731]
projekt: N1-0083 Forsing, fuzija in kombinatorika odprtih pokritij; financer: ARRS
projekt: P1-0292 Topologija in njena uporaba; financer: ARRS

 

Tomaž Petek [32433]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PETEK, Tomaž, PRELOVEC, Nika. Teachersviews on the integration of information and communication technology in the teaching of Slovene (first language) in primary school. International journal of educational methodology. 2024, vol. 10, issue 2, str. 293-306, tabele. ISSN 2469-9632. https://ijem.com/teachers-views-on-the-integration-of-information-and-communication-technology-in-the-teaching-of-slovene-first-language-in-primary-school, $getOpacCode([457, RUL]), DOI: 10.12973/ijem.10.2.1093. [COBISS.SI-ID 191161603]

 

Alenka Polak [13907]

 

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. POLAK, Alenka, GRADIŠEK, Polona, MARENTIČ-POŽARNIK, Barica. Kakšen naj bo učitelj prihodnosti? Prispevek h kritičnemu premisleku ob prenovi slovenskega izobraževanja. Sodobna pedagogika. mar. 2024, letn. 75, št. 1, str. 49–68. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2308. [COBISS.SI-ID 192313603]

 

 

Luka Ribič [57925]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SLAPNIČAR, Miha, RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, VINKO, Luka. Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students = Učenje z raziskovanjem na področju kemije za nadarjene učence v neformalnem izobraževalnem okolju. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 1, str. 143-169, tabele. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1706/740, DOI: 10.26529/cepsj.1706. [COBISS.SI-ID 191580675]

 

Miha Slapničar [36796]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SLAPNIČAR, Miha, RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, VINKO, Luka. Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students = Učenje z raziskovanjem na področju kemije za nadarjene učence v neformalnem izobraževalnem okolju. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 1, str. 143-169, tabele. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1706/740, DOI: 10.26529/cepsj.1706. [COBISS.SI-ID 191580675]

 

Luka Vinko [53104]

 

ČLANKI IN DRUGI SESTAVNI DELI

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SLAPNIČAR, Miha, RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, VINKO, Luka. Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students = Učenje z raziskovanjem na področju kemije za nadarjene učence v neformalnem izobraževalnem okolju. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 1, str. 143-169, tabele. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1706/740, DOI: 10.26529/cepsj.1706. [COBISS.SI-ID 191580675]