1. AVSEC, Stanislav,
SZEWCZYK-ZAKRZEWSKA, Agnieszka. Stereotypical
images of Ukrainians and Russians in a humanitarian crisis : multicultural perspectives = Stereotypowy obraz
Ukraińców i Rosjan w trakcie kryzysu humanitarnego. Perspektywa międzykulturowa. Horyzonty
Wychowania. 2023, vol. 22, no. 61, str. 103‑119,
tabela, graf. prikazi. ISSN 1643-9171. https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW/article/view/2385/2210, DOI: 10.35765/hw.2023.2261.11. [COBISS.SI-ID 148070915]
1.
BLAŽIČ,
Milena. Collection of Macedonian folk tales The sun’s sister
in an intercultural context. Anglisticum.
2023, vol. 12, no. 3, str. 11-24. ISSN 1857-8187. https://anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2368. [COBISS.SI-ID 149297667]
2. BLAŽIČ, Milena. Comparative
analysis of Slovenian and Bulgarian
fairy tales. Anglisticum. 2023, vol. 12, no. 4, str. 11-24,
tabela. ISSN 1857-8187. https://anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2371/2787. [COBISS.SI-ID 149780739]
3. BLAŽIČ, Milena. Fairy-tale
motifs of Hinko Smrekar. Anglisticum. 2023, vol. 12, no. 5, str. 11-29,
tabele. ISSN 1857-8187. https://anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2372/2788. [COBISS.SI-ID 150060291]
1. VAUPOTIČ, Nataša, POCIECHA, Damian,
RYBAK, Paulina, MATRASZEK, Joanna, ČEPIČ, Mojca,
WOLSKA, Joanna M., GÓRECKA, Ewa.
Dielectric response of a ferroelectric nematic liquid crystalline phase in thin cells. Liquid
crystals. [Online ed.]. [in press] 2023, 12 str.
ISSN 1366-5855. DOI: 10.1080/02678292.2023.2180099. [COBISS.SI-ID 147790083]
1. POTOČNIK, Robert, DEVETAK, Iztok. Pre-service
teachers’ views on chemistry of fine art materials of
cultural heritage. Chemistry teacher international : best practices in chemistry education. 2023, vol. 5, issue
, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (9 str.)), tabele.
ISSN 2569-3263. https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/cti-2022-0053/html, DOI: 10.1515/cti-2022-0053. [COBISS.SI-ID 146684931]
2. SLAPNIČAR, Miha, VINKO, Luka, DEVETAK, Iztok. Nadarjeni za
kemijo in učenje z raziskovanjem v neformalnem učnem okolju – projekt DiSSI. Kemija v šoli in družbi. [Spletna izd.].
jan.-dec 2023, št. 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf
(5 str.)), ilustr. ISSN 2385-989X. https://www.kemija.net/stevilke/233. [COBISS.SI-ID 149334531]
1.
GRADIŠEK,
Polona. Pozitivna vzgoja in izobraževanje = Positive education. Vzgoja in izobraževanje : revija za
teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela. [Tiskana
izd.]. 2023, letn. 54, št. 1-2, str. 9-15. ISSN
0350-5065. [COBISS.SI-ID 146599171]
1. KUTNAR, Klavdija, MARUŠIČ, Dragan, PUJOL, Cyril. Intersection density of cubic
symmetric graphs. Journal
of algebraic combinatorics. 2023, str. 1-14, ilustr.
ISSN 0925-9899. https://link.springer.com/article/10.1007/s10801-023-01228-4, https://doi.org/10.1007/s10801-023-01228-4, DOI: 10.1007/s10801-023-01228-4. [COBISS.SI-ID 148552707]
1.
MLINAR,
Karmen. In search of a universal value base of education in a pluralistic school. From human rights to global ethic and responsibility.
Encyclopaideia. 2023, vol. 27, no. 65, str. 1-17.
ISSN 1825-8670. https://encp.unibo.it/article/view/14723/15772, DOI: 10.6092/issn.1825-8670/1472. [COBISS.SI-ID 149779203]
1.
POLAK,
Alenka. Elementi pozitivne psihologije pri timskem delu in v izobraževanju za
timsko delo = Positive psychology
in teamwork education. Vzgoja
in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno
izobraževalnega dela. [Tiskana izd.]. 2023, letn.
54, št. 1-2, str. 16-22, tabela. ISSN 0350-5065. [COBISS.SI-ID 146603779]
1.
POTOČNIK,
Robert, DEVETAK, Iztok. Pre-service teachers’ views on chemistry of fine art materials of
cultural heritage. Chemistry teacher international : best practices in chemistry education. 2023, vol. 5, issue
, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (9 str.)), tabele.
ISSN 2569-3263. https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/cti-2022-0053/html, DOI: 10.1515/cti-2022-0053. [COBISS.SI-ID 146684931]
1.
SLAPNIČAR,
Miha, VINKO, Luka, DEVETAK, Iztok. Nadarjeni za kemijo in učenje z
raziskovanjem v neformalnem učnem okolju – projekt DiSSI.
Kemija v šoli in družbi. [Spletna izd.]. jan.-dec 2023, št. 1, 1 spletni
vir (1 datoteka pdf (5 str.)), ilustr.
ISSN 2385-989X. https://www.kemija.net/stevilke/233. [COBISS.SI-ID 149334531]
1. BEZELJAK, Petra, TORKAR, Gregor, MÖLLER, Andrea. Understanding Austrian middle school students’
connectedness with nature. The journal of environmental education.
2023, vol. 54, issue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (18 str.)), ilustr., tabele,
graf. prikazi. ISSN 1940-1892. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00958964.2023.2188577, DOI: 10.1080/00958964.2023.2188577. [COBISS.SI-ID 149398787]
1. SLAPNIČAR, Miha, VINKO, Luka, DEVETAK, Iztok. Nadarjeni za
kemijo in učenje z raziskovanjem v neformalnem učnem okolju – projekt DiSSI. Kemija v šoli in družbi. [Spletna izd.].
jan.-dec 2023, št. 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf
(5 str.)), ilustr. ISSN 2385-989X. https://www.kemija.net/stevilke/233. [COBISS.SI-ID 149334531]
1.
ZRIM MARTINJAK, Nataša. Identifying
predictors of student satisfaction with distance learning during the covid-19 pandemic. Sodobna pedagogika. 2023, vol. 74 = 140, issue 1, str. 109–124, tabeli. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2168.
[COBISS.SI-ID 149776131]