Mojca
Čepič [05974]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. DRAŠKOVIĆ, Draško, ČEPIČ, Mojca. Pressure
in the siphon. Physics education. Online ed. 2025, vol. 60, no. 5
(055002), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (9 str.)), ilustr. ISSN 1361-6552. https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1361-6552/ade356,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.1088/1361-6552/ade356.
[COBISS.SI-ID 242476803]
Tjaša
Filipčič [17010]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. GERMIČ, Aleš, FILIPČIČ, Tjaša, FILIPČIČ, Aleš. Anthropometric characteristics and somatotype of young Slovenian
tennis players. Applied sciences.
2025, vol. 15, issue 5, art.
8584, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (13 str.)), ilustr., tabeli. ISSN 2076-3417. https://www.mdpi.com/2076-3417/15/15/8584,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/app15158584.
[COBISS.SI-ID 245559043]
projekt: P5-0147 Kineziologija monostrukturnih,
polistrukturnih in konvencionalnih športov; financer:
ARIS
Mojca
Juriševič [15380]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. MEKUČ, Meta, JURIŠEVIČ, Mojca. Bralna samopodoba in
bralne zmožnosti učencev 3. razreda osnovne šole. Pedagoška obzorja :
časopis za didaktiko in metodiko. 2025, letn. 40,
[št.] 2, str. 3-21, tabela. ISSN 0353-1392. https://www.dspo.si/index.php/dspo/article/view/177/version/171,
DOI: 10.55707/ds-po.v40i2.171.
[COBISS.SI-ID 242286339]
Milena
Košak Babuder [26199]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. KARATSIORI, Marianthi, LIONTOU,
Trisevgeni, DOMAGAŁA-ZYŚK, Ewa,
POREDOŠ, Mojca, KOŠAK BABUDER, Milena, VOGT, Karin. Internal
motivation vs. learning environment support in EFL : evidence from students with diverse
learning needs across four European
countries. Frontiers
in education. 2025, vol. 10, art.
no. 1569323, 1 datoteka pdf (23 str.), tabele, graf.
prikazi. ISSN 2504-284X. https://www.frontiersin.org/journals/education/articles/10.3389/feduc.2025.1569323/full,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3389/feduc.2025.1569323.
[COBISS.SI-ID 243069699]
Boštjan
Kuzman [23501]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. KUZMAN, Boštjan, ŠPARL, Primož. On the
fractional matching extendability of Cayley graphs of
Abelian groups. The Electronic journal of combinatorics. [Online ed.]. 2025, vol. 32, issue 3, article no. p3.9, 1
spletni vir (1 datoteka pdf (22 str.)), ilustr. ISSN 1077-8926. https://www.combinatorics.org/ojs/index.php/eljc/article/view/v32i3p9,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.37236/13360.
[COBISS.SI-ID 242972931]
projekt: P1-0285 Algebra, diskretna matematika, verjetnostni račun in teorija
iger; financer: ARIS
projekt: J1-3001 Terwilligerjeva algebra grafa;
financer: ARIS
projekt: J1-50000 Hamiltonski cikli z rotacijsko
simetrijo v povezanih točkovno tranzitivnih grafih; financer: ARIS
Melita
Lemut Bajec [57123]
Osebna
bibliografija za leto 2025
ČLANKI
IN DRUGI SESTAVNI DELI
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. LEMUT BAJEC, Melita, ŽELEZNIK, Barbara, PIŽORN, Karmen. Cartoons as a tool for incidental vocabulary acquisition in year 6 EFL pupils. European journal of educational research. 2025,
vol. 14, issue 3, str. 1015-1030, tabele, graf.
prikaz. ISSN 2165-8714. https://www.eu-jer.com/articles/EU-JER_14_3_1015.pdf,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.12973/eu-jer.14.3.1015.
[COBISS.SI-ID 243163395]
projekt: P6-0411 Jezikovni viri in tehnologije za slovenski jezik; financer:
ARIS
projekt: J7-3159 Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne
zmožnosti; financer: ARIS
2. BAŽEC, Helena, LEMUT BAJEC, Melita. How the English, Italians,
and Slovenians break bread : phraseological
units with bread across three
languages and cultures. Suvremena
lingvistika. 2025, vol. 51, no. 99, str. 1-20, tabele. ISSN 0586-0296. https://hrcak.srce.hr/clanak/483181,
Repozitorij
Univerze na Primorskem - RUP, DOI: 10.22210/suvlin.2025.099.01.
[COBISS.SI-ID 244239107]
Dragan
Marušič [02887]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. KUTNAR, Klavdija, MARUŠIČ, Dragan, MIKLAVIČ, Štefko. On
3-isoregularity of multicirculants.
The Australasian
journal of combinatorics.
2025, vol. 92, part 3, str. 399-418. ISSN 2202-3518. https://ajc.maths.uq.edu.au/pdf/92/ajc_v92_p399.pdf,
Repozitorij
Univerze na Primorskem - RUP. [COBISS.SI-ID 244947203]
Jerneja
Pavlin [29708]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. SHALA, Naser, PAVLIN, Jerneja. Effects
of introducing the cooperative learning approach in Kosovo’s secondary school physics. Eurasia journal of mathematics, science and technology education. Avg.
2025, vol. 21, issue 8 (em2682), 1 spletni vir (1
datoteka pdf (11 str.)), tabele. ISSN 1305-8223. https://www.ejmste.com/download/effects-of-introducing-the-cooperative-learning-approach-in-kosovos-secondary-school-physics-16716.pdf,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.29333/ejmste/16716. [COBISS.SI-ID 246239491]
Karmen
Pižorn [21612]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. LEMUT BAJEC, Melita, ŽELEZNIK, Barbara, PIŽORN, Karmen. Cartoons as a tool for incidental vocabulary acquisition in year 6 EFL pupils. European journal of educational research. 2025,
vol. 14, issue 3, str. 1015-1030, tabele, graf.
prikaz. ISSN 2165-8714. https://www.eu-jer.com/articles/EU-JER_14_3_1015.pdf,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.12973/eu-jer.14.3.1015.
[COBISS.SI-ID 243163395]
projekt: P6-0411 Jezikovni viri in tehnologije za slovenski jezik; financer:
ARIS
projekt: J7-3159 Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne
zmožnosti; financer: ARIS
Mojca
Poredoš [38232]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. KARATSIORI, Marianthi, LIONTOU,
Trisevgeni, DOMAGAŁA-ZYŚK, Ewa,
POREDOŠ, Mojca, KOŠAK BABUDER, Milena, VOGT, Karin. Internal
motivation vs. learning environment support in EFL : evidence from students with diverse
learning needs across four European
countries. Frontiers
in education. 2025, vol. 10, art.
no. 1569323, 1 datoteka pdf (23 str.), tabele, graf.
prikazi. ISSN 2504-284X. https://www.frontiersin.org/journals/education/articles/10.3389/feduc.2025.1569323/full,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3389/feduc.2025.1569323.
[COBISS.SI-ID 243069699]
Simona
Prosen [25002]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. PROSEN, Simona, SMRTNIK VITULIĆ, Helena. Does the school
context play a role in teachers' emotion regulation and mental health? A comparison of teachers
in primary and lower educational standard schools. European
journal of education.
2025, vol. 60, issue 3 (e70163), 1 spletni vir (1
datoteka pdf (12 str.)), tabele. ISSN 1465-3435. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1111/ejed.70163,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.1111/ejed.70163.
[COBISS.SI-ID 242118659]
Ksenija
Rozman [57037]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. ROZMAN, Ksenija, ŠPARL, Primož. Tetravalent
distance magic graphs of small order
and an infinite
family of examples. Ars mathematica contemporanea. [Tiskana izd.]. 2025, vol. 25, no. 4, [article no.] p4.05, 13 str., ilustr.
ISSN 1855-3966. https://amc-journal.eu/index.php/amc/article/view/3424,
DOI: 10.26493/1855-3974.3424.d5e.
[COBISS.SI-ID 246243331]
Denis
Rupnik [60255]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. AVSEC, Stanislav, RUPNIK, Denis. From
transformative agency to AI
literacy : profiling Slovenian technical high school students
through the Five Big Ideas lens. Systems. 2025, vol.
13, no. 7(562), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (57
str.)), ilustr., tabele. ISSN 2079-8954. https://www.mdpi.com/2079-8954/13/7/562,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/systems13070562.
[COBISS.SI-ID 242374403]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-4573; financer: ARIS
Barbara
Sicherl-Kafol [13869]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. BAČLIJA SUŠIĆ, Blaženka, SICHERL-KAFOL, Barbara. Professional
roles, and accountability of early childhood educators for the
implementation of musical activities : perspectives from students of
teacher studies in three countries. Journal of early childhood
teacher education.
2025, vol. 46, no. , 1 spletni vir (1 datoteka pdf
(18 str.)). ISSN 1745-5642. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10901027.2025.2513920,
DOI: 10.1080/10901027.2025.2513920.
[COBISS.SI-ID 242012931]
Darija
Skubic [17088]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. SKUBIC, Darija, OZBIČ, Martina. Monolingualism
vs. bilingualism : formants as a personal identification
of Slovenian and Italian vowels
– absolute values versus ratios. Slavia Centralis. [Spletna izd.]. 2025, letn.
18, št. 1, str. 140-157, tabele. ISSN 2385-8753. https://journals.um.si/index.php/slaviacentralis/article/view/5227,
DOI: 10.18690/scn.18.1.%25p.2025.
[COBISS.SI-ID 240522499]
Miha
Slapničar [36796]
1.03
Drugi znanstveni članki
1. ZUPAN, Patricija, KRALJ, Jakob, NOLIMAL, Niko, ČEKADA,
Gregor, SMRKOLJ, Vladimir, UMEK, Nejc, MAVRI, Janez, SLAPNIČAR, Miha. Farmakokinetični model kanabinoidov. Kemija v šoli in
družbi. [Spletna izd.]. 2025, št. 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (6 str.)), ilustr. ISSN
2385-989X. https://kemija.net/clanki.
[COBISS.SI-ID 245480963]
Helena
Smrtnik Vitulić [21600]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. PROSEN, Simona, SMRTNIK VITULIĆ, Helena. Does the school
context play a role in teachers' emotion regulation and mental health? A comparison of teachers
in primary and lower educational standard schools. European
journal of education.
2025, vol. 60, issue 3 (e70163), 1 spletni vir (1
datoteka pdf (12 str.)), tabele. ISSN 1465-3435. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1111/ejed.70163,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.1111/ejed.70163.
[COBISS.SI-ID 242118659]
Toma
Strle [32198]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. SLANA OZIMIČ, Anka, PURG SULJIČ, Nina, OBLAK, Aleš, BON,
Jurij, STRLE, Toma, REPOVŠ, Grega. Bridging behavioural, neural, and first-person insights into working
memory strategies : a multi-level framework. Ars
& humanitas : revija za umetnost in humanistiko.
[Spletna izd.]. 2025, letn. 19, št. 1, str. 125-144, ilustr. ISSN 2350-4218. https://journals.uni-lj.si/arshumanitas/article/view/23511/18739,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.4312/ars.19.1.125-144.
[COBISS.SI-ID 245376259]
projekt: Z5-50177 Mentalna predstava prostora: Oblike in mehanizmi
kratkoročnega beleženja in vzdrževanja prostorskih informacij; financer: ARIS
projekt: J7-5553 Multimodalno preučevanje delovnega
spomina; financer: ARIS
projekt: J3-9264 Razstavljanje kognicije: Mehanizmi in reprezentacije delovnega
spomina; financer: ARIS
projekt: P3-0338 Fiziološki mehanizmi nevroloških motenj in bolezni; financer:
ARIS
Primož
Šparl [23341]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. ROZMAN, Ksenija, ŠPARL, Primož. Tetravalent
distance magic graphs of small order
and an infinite
family of examples. Ars mathematica contemporanea. [Tiskana izd.]. 2025, vol. 25, no. 4, [article no.] p4.05, 13 str., ilustr.
ISSN 1855-3966. https://amc-journal.eu/index.php/amc/article/view/3424,
DOI: 10.26493/1855-3974.3424.d5e.
[COBISS.SI-ID 246243331]
2. KUZMAN, Boštjan, ŠPARL, Primož. On the
fractional matching extendability of Cayley graphs of
Abelian groups. The Electronic journal of combinatorics. [Online ed.]. 2025, vol. 32, issue 3, article no. p3.9, 1
spletni vir (1 datoteka pdf (22 str.)), ilustr. ISSN 1077-8926. https://www.combinatorics.org/ojs/index.php/eljc/article/view/v32i3p9,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.37236/13360.
[COBISS.SI-ID 242972931]
projekt: P1-0285 Algebra, diskretna matematika, verjetnostni račun in teorija
iger; financer: ARIS
projekt: J1-3001 Terwilligerjeva algebra grafa;
financer: ARIS
projekt: J1-50000 Hamiltonski cikli z rotacijsko
simetrijo v povezanih točkovno tranzitivnih grafih; financer: ARIS
Gregor
Torkar [23553]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. HOBUSCH, Ulrich, BEZELJAK CERV,
Petra, SIMON, Uwe K., HEUCKMANN, Benedikt, TORKAR,
Gregor, STUPPAN, Sebastian, FROEHLICH, Dominik E.,
JOHANN, Sascha, MESSENBOECK, Franziska,
KLUEMPEN, Noah S., et al. Braiding two-eyed seeing and education
for sustainable development in science teacher education : the one health teaching clinic model. Sustainable
horizons. 2025, vol. 16, 1 datoteka pdf (8 str.), ilustr., tabela.
ISSN 2772-7378. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2772737825000203?ref=pdf_download&fr=RR-2&rr=957c08b2fff998cf,
DOI: 10.1016/j.horiz.2025.100150.
[COBISS.SI-ID 240851715]
1.02
Pregledni znanstveni članek
2. KLOPČIČ,
Maja, TORKAR, Gregor. Emerging themes
of empirical research into outdoor
science teaching : a systematic
literature review. Journal of
outdoor and environmental education.
2025, vol. 28, issue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (23 str.)), ilustr., tabela.
ISSN 2522-879X. https://link.springer.com/article/10.1007/s42322-025-00215-6,
DOI: 10.1007/s42322-025-00215-6.
[COBISS.SI-ID 246015491]
projekt: P5-0451 Strategije vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ob
uporabi inovativnih na učečega osredinjenih izobraževalnih pristopov; financer:
ARIS
projekt: J5-4573 Razvijanje veščin 21. stoletja za trajnostni razvoj in
kvalitetno izobraževanje v času hitrih tehnološko pogojenih sprememb
gospodarskega, socialnega in naravnega okolja; financer: ARIS
Alenka Vidrih [38902]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. VIDRIH,
Alenka, GROŠELJ, Tina. Improving the
social-emotional well-being
of a child with multiple developmental disabilities by incorporating the performative drama model into the learning process
= Izboljšanje socialno-emocionalnega stanja otroka z več motnjami v razvoju, z
vključitvijo performativnega dramskega modela v učni
proces. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal. 2025, vol. 15, no. 2, str. 73–94. ISSN
2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/2001/820, Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.26529/cepsj.2001.
[COBISS.SI-ID 241871107]