Rok
Gabrovšek [59033]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. GABROVŠEK, Rok, RIHTARŠIČ, David. Custom
generative artificial intelligence tutors in action : an experimental
evaluation of prompt strategies in STEM education. Sustainability.
2025, vol. 17, issue 21 (9508), 1 spletni vir (1
datoteka pdf (20 str.)), ilustr.,
tabele. ISSN 2071-1050. https://www.mdpi.com/2071-1050/17/21/9508,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/su17219508.
[COBISS.SI-ID 255233283]
projekt: J5-4573 Razvijanje veščin 21. stoletja za trajnostni razvoj in
kvalitetno izobraževanje v času hitrih tehnološko pogojenih sprememb
gospodarskega, socialnega in naravnega okolja; financer: ARIS
projekt: P5-0451 Strategije vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ob
uporabi inovativnih na učečega osredinjenih izobraževalnih pristopov; financer:
ARIS
projekt: Študija je bila financirana tudi iz javnega razpisa JR MLADI 2025–2026
– Javni razpis za financiranje izobraževalnih programov za otroke in mlade za
krepitev digitalnih kompetenc in spodbujanje poklicev v znanosti in tehnologiji
(št. 430-20/2024-3150), ki ga financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo
Republike Slovenije, in projekta GEN-UI — Generativna umetna inteligenca v
izobraževanju (NRP 3350-24-3502), ki ga financirajo Republika Slovenija,
Ministrstvo za izobraževanje in Evropska unija — NextGenerationEU
(ID ustanovitelja: 100031478) pod vodstvom organizacije: Inštitut Anton Martin
Slomšek
Lara
Godec Soršak [25590]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. GODEC SORŠAK, Lara, ROT VRHOVEC, Alenka. Popravljanje
pisnih besedil učencev in dijakov pri različnih predmetih : vpogled v rezultate
ankete učiteljev. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn.
76, št. 3, str. 59–85, tabele. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2552,
DOI: 10.63384/sptB53z792s.
[COBISS.SI-ID 257058819]
Jera
Gregorc [32756]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. PETRIĆ, Vilko, GREGORC, Jera, LJUBIČIĆ, Sanja. Countermovement jumps in pre-school children aged 3 to 6 years : how much can arm
swing help in performance?. Sports.
2025, vol. 13, issue 11, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (8 str.)), tabela. ISSN 2075-4663. https://www.mdpi.com/2075-4663/13/11/387,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/sports13110387.
[COBISS.SI-ID 257366019]
Janez
Jerman [12306]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. SKUBIC, Darija, JERMAN, Janez. Early
second language acquisition in Slovenian kindergarten. The new educational review. 2025, vol. 81, no. 3, str. 229-239, tabele.
ISSN 1732-6729. https://czasopisma.marszalek.com.pl/journals/19/734,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.15804/tner.2025.81.3.15.
[COBISS.SI-ID 256562179]
Milena
Košak Babuder [26199]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. KOŠAK BABUDER, Milena, POREDOŠ, Mojca, PIŽORN, Karmen.
Digitalno podprto učenje študentov s specifičnimi učnimi težavami v
visokošolskem izobraževanju. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 107–125, 177-197. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2554,
DOI: 10.63384/sptB53s795as.
[COBISS.SI-ID 256927747]
Melita
Lemut Bajec [57123]
1.02
Pregledni znanstveni članek
1. PIŽORN, Karmen, LEMUT BAJEC, Melita. Systematic
review of digital writing assistants in EFL writing instruction. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 141–161, ilustr.,
tabela. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2556,
DOI: 10.63384/sptB5_z796a.
[COBISS.SI-ID 256918531]
Karmen
Pižorn [21612]
1.01
Izvirni znanstveni članek
1. KOŠAK BABUDER, Milena, POREDOŠ, Mojca, PIŽORN, Karmen.
Digitalno podprto učenje študentov s specifičnimi učnimi težavami v
visokošolskem izobraževanju. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 107–125, 177-197. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2554,
DOI: 10.63384/sptB53s795as.
[COBISS.SI-ID 256927747]
1.02
Pregledni znanstveni članek
2. PIŽORN,
Karmen, LEMUT BAJEC, Melita. Systematic review of digital
writing assistants in EFL writing instruction. Sodobna
pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str.
141–161, ilustr., tabela. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2556,
DOI: 10.63384/sptB5_z796a.
[COBISS.SI-ID 256918531]
Mojca Poredoš [38232]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. KOŠAK
BABUDER, Milena, POREDOŠ, Mojca, PIŽORN, Karmen. Digitalno podprto učenje
študentov s specifičnimi učnimi težavami v visokošolskem izobraževanju. Sodobna
pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str.
107–125, 177-197. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2554,
DOI: 10.63384/sptB53s795as.
[COBISS.SI-ID 256927747]
David Rihtaršič [31016]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. GABROVŠEK,
Rok, RIHTARŠIČ, David. Custom generative
artificial intelligence tutors in action : an experimental evaluation of prompt
strategies in STEM education.
Sustainability. 2025, vol. 17, issue 21 (9508), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (20 str.)), ilustr., tabele.
ISSN 2071-1050. https://www.mdpi.com/2071-1050/17/21/9508,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.3390/su17219508.
[COBISS.SI-ID 255233283]
projekt: J5-4573 Razvijanje veščin 21. stoletja za trajnostni razvoj in
kvalitetno izobraževanje v času hitrih tehnološko pogojenih sprememb
gospodarskega, socialnega in naravnega okolja; financer: ARIS
projekt: P5-0451 Strategije vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ob
uporabi inovativnih na učečega osredinjenih izobraževalnih pristopov; financer:
ARIS
projekt: Študija je bila financirana tudi iz javnega razpisa JR MLADI 2025–2026
– Javni razpis za financiranje izobraževalnih programov za otroke in mlade za
krepitev digitalnih kompetenc in spodbujanje poklicev v znanosti in tehnologiji
(št. 430-20/2024-3150), ki ga financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo
Republike Slovenije, in projekta GEN-UI — Generativna umetna inteligenca v
izobraževanju (NRP 3350-24-3502), ki ga financirajo Republika Slovenija,
Ministrstvo za izobraževanje in Evropska unija — NextGenerationEU
(ID ustanovitelja: 100031478) pod vodstvom organizacije: Inštitut Anton Martin
Slomšek
Alenka Rot Vrhovec [34816]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. GODEC
SORŠAK, Lara, ROT VRHOVEC, Alenka. Popravljanje pisnih besedil učencev in
dijakov pri različnih predmetih : vpogled v rezultate ankete učiteljev. Sodobna
pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str.
59–85, tabele. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2552,
DOI: 10.63384/sptB53z792s.
[COBISS.SI-ID 257058819]
Denis Rupnik [60255]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. RUPNIK,
Denis, AVSEC, Stanislav. Toward a coherent
AI literacy pathway in technology education : bibliometric synthesis and cross-sectional assessment. Education sciences. 2025, vol. 15, issue
11 (1455), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (38 str.)), ilustr., tabele. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/11/1455,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.3390/educsci15111455.
[COBISS.SI-ID 255855363]
projekt: J5-4573; financer: ARIS
projekt: “Strategies for Education for Sustainable
Development applying Innovative Student-Centered Educational Approaches (ID: P5- Educ. Sci. 2025, 15, 1455 31 of 38 0451)” also funded by the
Slovenian Research Agency. The authors
would also like to thank to financial support funded by the Republic
of Slovenia, the Ministry of
Higher Education, Science and Innovation, and the European
Union—NextGenerationEU (ID—NRP: 3350-24-3502). The study was
also funded by the JR MLADI 2025–2026—Public Call for
Funding of Educational Programs for Children and
Youth to Strengthen Digital Competences and Promote Science and Technology Careers (Ref. No. 430-20/2024-3150), financed
by the Ministry
of Digital Transformation of the Republic of
Slovenia
Darija Skubic [17088]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. SKUBIC,
Darija, JERMAN, Janez. Early second
language acquisition in Slovenian kindergarten. The new educational review. 2025,
vol. 81, no. 3, str. 229-239, tabele. ISSN 1732-6729. https://czasopisma.marszalek.com.pl/journals/19/734,
Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.15804/tner.2025.81.3.15.
[COBISS.SI-ID 256562179]