Stanislav Avsec [25994]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RUPNIK, Denis, AVSEC, Stanislav. Toward a coherent AI literacy pathway in technology education : bibliometric synthesis and cross-sectional assessment. Education sciences. 2025, vol. 15, issue 11 (1455), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (38 str.)), ilustr., tabele. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/11/1455, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15111455. [COBISS.SI-ID 255855363]
projekt: J5-4573; financer: ARIS
projekt: “Strategies for Education for Sustainable Development applying Innovative Student-Centered Educational Approaches (ID: P5- Educ. Sci. 2025, 15, 1455 31 of 38 0451)” also funded by the Slovenian Research Agency. The authors would also like to thank to financial support funded by the Republic of Slovenia, the Ministry of Higher Education, Science and Innovation, and the European Union—NextGenerationEU (ID—NRP: 3350-24-3502). The study was also funded by the JR MLADI 2025–2026—Public Call for Funding of Educational Programs for Children and Youth to Strengthen Digital Competences and Promote Science and Technology Careers (Ref. No. 430-20/2024-3150), financed by the Ministry of Digital Transformation of the Republic of Slovenia

 

Milena Mileva Blažić [19319]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. BLAŽIČ, Milena, MIKELI, Rovena Vata, ISENI, Arburim. The triadic model for modern language teaching methodology : semiotic, translational, and humanistic dimensions in Eco, Milič, and Çabej. Anglisticum. 2025, vol. 14, no. 4, str. 11-26, tabele. ISSN 1857-8187. https://anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/2521/2938, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL. [COBISS.SI-ID 255104003]

2. WIDAYATI, Sri, SIMATUPANG, Nurhenti Dorlina, WIRYANTO, Wiryanto, SISWONO, Tatag Yuli Eko, BLAŽIČ, Milena. Using predictive storybooks to foster backward counting : an explanatory sequential study in Indonesian kindergartens. Jurnal Pendidikan Progresif. 2025, vol. 15, no. 4, str. 2258-2274, ilustr., tabele, graf. prikazi. ISSN 2550-1313. https://jpp.fkip.unila.ac.id/index.php/jpp/article/view/993/719, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL. [COBISS.SI-ID 255787011]




Rok Gabrovšek [59033]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. GABROVŠEK, Rok, RIHTARŠIČ, David. Custom generative artificial intelligence tutors in action : an experimental evaluation of prompt strategies in STEM education. Sustainability. 2025, vol. 17, issue 21 (9508), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (20 str.)), ilustr., tabele. ISSN 2071-1050. https://www.mdpi.com/2071-1050/17/21/9508, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/su17219508. [COBISS.SI-ID 255233283]
projekt: J5-4573 Razvijanje veščin 21. stoletja za trajnostni razvoj in kvalitetno izobraževanje v času hitrih tehnološko pogojenih sprememb gospodarskega, socialnega in naravnega okolja; financer: ARIS
projekt: P5-0451 Strategije vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ob uporabi inovativnih na učečega osredinjenih izobraževalnih pristopov; financer: ARIS
projekt: Študija je bila financirana tudi iz javnega razpisa JR MLADI 2025–2026 – Javni razpis za financiranje izobraževalnih programov za otroke in mlade za krepitev digitalnih kompetenc in spodbujanje poklicev v znanosti in tehnologiji (št. 430-20/2024-3150), ki ga financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo Republike Slovenije, in projekta GEN-UI — Generativna umetna inteligenca v izobraževanju (NRP 3350-24-3502), ki ga financirajo Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje in Evropska unija — NextGenerationEU (ID ustanovitelja: 100031478) pod vodstvom organizacije: Inštitut Anton Martin Slomšek

 

Lara Godec Soršak [25590]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. GODEC SORŠAK, Lara, ROT VRHOVEC, Alenka. Popravljanje pisnih besedil učencev in dijakov pri različnih predmetih : vpogled v rezultate ankete učiteljev. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 59–85, tabele. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2552, DOI: 10.63384/sptB53z792s. [COBISS.SI-ID 257058819]




Jera Gregorc [32756]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PETRIĆ, Vilko, GREGORC, Jera, LJUBIČIĆ, Sanja. Countermovement jumps in pre-school children aged 3 to 6 years : how much can arm swing help in performance?. Sports. 2025, vol. 13, issue 11, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (8 str.)), tabela. ISSN 2075-4663. https://www.mdpi.com/2075-4663/13/11/387, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/sports13110387. [COBISS.SI-ID 257366019]

 

Janez Jerman [12306]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SKUBIC, Darija, JERMAN, Janez. Early second language acquisition in Slovenian kindergarten. The new educational review. 2025, vol. 81, no. 3, str. 229-239, tabele. ISSN 1732-6729. https://czasopisma.marszalek.com.pl/journals/19/734, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.15804/tner.2025.81.3.15. [COBISS.SI-ID 256562179]

 

Milena Košak Babuder [26199]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KOŠAK BABUDER, Milena, POREDOŠ, Mojca, PIŽORN, Karmen. Digitalno podprto učenje študentov s specifičnimi učnimi težavami v visokošolskem izobraževanju. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 107–125, 177-197. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2554, DOI: 10.63384/sptB53s795as. [COBISS.SI-ID 256927747]

 

Melita Lemut Bajec [57123]

 

1.02 Pregledni znanstveni članek

1. PIŽORN, Karmen, LEMUT BAJEC, Melita. Systematic review of digital writing assistants in EFL writing instruction. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 141–161, ilustr., tabela. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2556, DOI: 10.63384/sptB5_z796a. [COBISS.SI-ID 256918531]

Karmen Pižorn [21612]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KOŠAK BABUDER, Milena, POREDOŠ, Mojca, PIŽORN, Karmen. Digitalno podprto učenje študentov s specifičnimi učnimi težavami v visokošolskem izobraževanju. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 107–125, 177-197. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2554, DOI: 10.63384/sptB53s795as. [COBISS.SI-ID 256927747]

1.02 Pregledni znanstveni članek

2. PIŽORN, Karmen, LEMUT BAJEC, Melita. Systematic review of digital writing assistants in EFL writing instruction. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 141–161, ilustr., tabela. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2556, DOI: 10.63384/sptB5_z796a. [COBISS.SI-ID 256918531]

 

Mojca Poredoš [38232]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KOŠAK BABUDER, Milena, POREDOŠ, Mojca, PIŽORN, Karmen. Digitalno podprto učenje študentov s specifičnimi učnimi težavami v visokošolskem izobraževanju. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 107–125, 177-197. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2554, DOI: 10.63384/sptB53s795as. [COBISS.SI-ID 256927747]

 

David Rihtaršič [31016]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. GABROVŠEK, Rok, RIHTARŠIČ, David. Custom generative artificial intelligence tutors in action : an experimental evaluation of prompt strategies in STEM education. Sustainability. 2025, vol. 17, issue 21 (9508), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (20 str.)), ilustr., tabele. ISSN 2071-1050. https://www.mdpi.com/2071-1050/17/21/9508, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/su17219508. [COBISS.SI-ID 255233283]
projekt: J5-4573 Razvijanje veščin 21. stoletja za trajnostni razvoj in kvalitetno izobraževanje v času hitrih tehnološko pogojenih sprememb gospodarskega, socialnega in naravnega okolja; financer: ARIS
projekt: P5-0451 Strategije vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ob uporabi inovativnih na učečega osredinjenih izobraževalnih pristopov; financer: ARIS
projekt: Študija je bila financirana tudi iz javnega razpisa JR MLADI 2025–2026 – Javni razpis za financiranje izobraževalnih programov za otroke in mlade za krepitev digitalnih kompetenc in spodbujanje poklicev v znanosti in tehnologiji (št. 430-20/2024-3150), ki ga financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo Republike Slovenije, in projekta GEN-UI — Generativna umetna inteligenca v izobraževanju (NRP 3350-24-3502), ki ga financirajo Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje in Evropska unija — NextGenerationEU (ID ustanovitelja: 100031478) pod vodstvom organizacije: Inštitut Anton Martin Slomšek

 

Alenka Rot Vrhovec [34816]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. GODEC SORŠAK, Lara, ROT VRHOVEC, Alenka. Popravljanje pisnih besedil učencev in dijakov pri različnih predmetih : vpogled v rezultate ankete učiteljev. Sodobna pedagogika. okt. 2025, letn. 76, št. 3, str. 59–85, tabele. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2552, DOI: 10.63384/sptB53z792s. [COBISS.SI-ID 257058819]

 

Denis Rupnik [60255]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RUPNIK, Denis, AVSEC, Stanislav. Toward a coherent AI literacy pathway in technology education : bibliometric synthesis and cross-sectional assessment. Education sciences. 2025, vol. 15, issue 11 (1455), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (38 str.)), ilustr., tabele. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/11/1455, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15111455. [COBISS.SI-ID 255855363]
projekt: J5-4573; financer: ARIS
projekt: “Strategies for Education for Sustainable Development applying Innovative Student-Centered Educational Approaches (ID: P5- Educ. Sci. 2025, 15, 1455 31 of 38 0451)” also funded by the Slovenian Research Agency. The authors would also like to thank to financial support funded by the Republic of Slovenia, the Ministry of Higher Education, Science and Innovation, and the European Union—NextGenerationEU (ID—NRP: 3350-24-3502). The study was also funded by the JR MLADI 2025–2026—Public Call for Funding of Educational Programs for Children and Youth to Strengthen Digital Competences and Promote Science and Technology Careers (Ref. No. 430-20/2024-3150), financed by the Ministry of Digital Transformation of the Republic of Slovenia

 

Darija Skubic [17088]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SKUBIC, Darija, JERMAN, Janez. Early second language acquisition in Slovenian kindergarten. The new educational review. 2025, vol. 81, no. 3, str. 229-239, tabele. ISSN 1732-6729. https://czasopisma.marszalek.com.pl/journals/19/734, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.15804/tner.2025.81.3.15. [COBISS.SI-ID 256562179]