Gregor Bavdek [23565]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KLADNIK, Gregor, BAVDEK, Gregor, TANUMA, Yuri, MIDDEN, Marion van, ZUPANIČ, Erik, ANÉZO, Bastien, ARČON, Denis, CVETKO, Dean, et al. Engineering 2D spin networks by on-surface encapsulation of azafullerene radicals in nanotemplates. Nature communications. Jan. 2025, vol. 16, art. no. 193, 10 str., ilustr. ISSN 2041-1723. Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.1038/s41467-024-55521-2. [COBISS.SI-ID 221416707]

 

Martina Erjavšek [36949]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ERJAVŠEK, Martina, KOSTANJEVEC, Stojan, LOVŠIN KOZINA, Francka. Process of integrating contents of theSustainable consumer behaviour” module within the sustaincomp curriculum into the study programme. Futures of education, culture and nature - learning to become. 2024, vol. 2, no. 3, str. 80-98, ilustr., tabela. ISSN 2794-2899. https://tidsskrift.dk/FECUN/article/view/152513/195167, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.7146/fecun.v2i3.152513. [COBISS.SI-ID 221552899]

 

Vesna Ferk Savec [20448]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. FERK SAVEC, Vesna, JEDRINOVIĆ, Sanja. The role of AI implementation in higher education in achieving the sustainable development goals : a case study from Slovenia. Sustainability. 2025, vol. 17, issue 1 (183), 1 datoteka pdf (22 str.), ilustr., tabeli. ISSN 2071-1050. https://www.mdpi.com/2071-1050/17/1/183, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/su17010183. [COBISS.SI-ID 221418755]
projekt: Strategije vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ob uporabi inovativnih na učečega osredinjenih izobraževalnih pristopov; financer: ARIS
projekt: financer: Finančna podpora projekta „Umetna inteligenca v izobraževanju na Univerzi v Ljubljani“, ki ga financira Univerza v Ljubljani v okviru projekta Develop- razvojnega stebra financiranja (RSF, 2020-2024)

Tjaša Filipčič [17010]

 

1.03 Drugi znanstveni članki

1. CERIĆ, Ajla, FILIPČIČ, Tjaša. Prilagajanje gibalno / športnih dejavnosti za otroke z avtističnimi motnjami : ideje programa "Specialni telovaj". Športnik : glasilo Zveze za šport invalidov Slovenije. dec. 2024, št. 74, str. 64-67. ISSN 1854-5254. [COBISS.SI-ID 221150211]

 

Vesna Geršak [25996]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. JURJEVIČ, Nuša, GERŠAK, Vesna. Expanding children’s conceptual field through dance and visual arts. International journal of education & the arts. 2024, vol. 25, no. 27, str. 1-22, ilustr., tabeli. ISSN 1529-8094. http://www.ijea.org/v25n27/v25n27.pdf, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.26209/ijea25n27. [COBISS.SI-ID 221181955]

 

Nuša Jurjevič [57443]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. JURJEVIČ, Nuša, GERŠAK, Vesna. Expanding children’s conceptual field through dance and visual arts. International journal of education & the arts. 2024, vol. 25, no. 27, str. 1-22, ilustr., tabeli. ISSN 1529-8094. http://www.ijea.org/v25n27/v25n27.pdf, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.26209/ijea25n27. [COBISS.SI-ID 221181955]

 

Mija Marija Klemenčič Rozman [25474]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPOTNIK, Špela, SANDE, Matej, DEKLEVA, Bojan, TADIČ, Darja, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija, RAPUŠ-PAVEL, Jana. Young people with complex needs as a particular challenge for the education system = Mladi s kompleksnimi potrebami kot poseben izziv za vzgojno-izobraževalni sistem. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 4, str. 33-53, tabela. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1895/801, DOI: 10.26529/cepsj.1895. [COBISS.SI-ID 222070531]

 

Stojan Kostanjevec [18584]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ERJAVŠEK, Martina, KOSTANJEVEC, Stojan, LOVŠIN KOZINA, Francka. Process of integrating contents of theSustainable consumer behaviour” module within the sustaincomp curriculum into the study programme. Futures of education, culture and nature - learning to become. 2024, vol. 2, no. 3, str. 80-98, ilustr., tabela. ISSN 2794-2899. https://tidsskrift.dk/FECUN/article/view/152513/195167, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.7146/fecun.v2i3.152513. [COBISS.SI-ID 221552899]

 

Janez Krek [16082]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. CALLECOD-WEINRICH, Kimberly, KREK, Janez. News literacy and public service news broadcasting : Is there a connection? Evaluating news literacy among viewers and non-viewers of PSB news programming in Austria. SAGE open. 2025, vol. 15, issue 1, str. 1-10. ISSN 2158-2440. https://journals.sagepub.com/doi/epub/10.1177/21582440241311648, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.1177/21582440241311648. [COBISS.SI-ID 221563907]
projekt: P5-0126 Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju; financer: ARIS




Melita Lemut Bajec [57123]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. LEMUT BAJEC, Melita, FAKIN BAJEC, Jasna. "Kdo bo pisal o nas, če ne mi sami?" : Vpliv družbenopolitičnih razmer in mentorja na mladostniško ustvarjanje v šolskem glasilu Izvir srednje šole iz Ajdovščine v obdobju med 1967 in 2009 = "Who will write about us if not ourselves?" : The influence of the socio-political situation and the mentor on youth creativity in the school magazine Izvir of a secondary school in Ajdovščina in the period between 1967 and 2009. Goriški letnik : zbornik Goriškega muzeja. 2024, št. 48, str. 85-106, ilustr. ISSN 0350-2929. [COBISS.SI-ID 221624323]


Francka Lovšin Kozina [17085]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ERJAVŠEK, Martina, KOSTANJEVEC, Stojan, LOVŠIN KOZINA, Francka. Process of integrating contents of theSustainable consumer behaviour” module within the sustaincomp curriculum into the study programme. Futures of education, culture and nature - learning to become. 2024, vol. 2, no. 3, str. 80-98, ilustr., tabela. ISSN 2794-2899. https://tidsskrift.dk/FECUN/article/view/152513/195167, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.7146/fecun.v2i3.152513. [COBISS.SI-ID 221552899]

 

Miha Matjašič [38368]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ŠTEMBERGER VUČKO, Vesna, MATJAŠIČ, Miha. The opinion of class teachers on the most appropriate methods of assessing physical education = Mnenje razrednih učiteljev o najprimernejših vrstah ocenjevanja predmeta Šport. Kinesiologia Slovenica : scientific journal on sport. [Print ed.]. 2024, vol. 30, no. 3, str. 130-142, tabele. ISSN 1318-2269. https://www.kinsi.si/mma/09_S__temberger_Final.pdf/2024122011470951/, https://www.kinsi.si/en/home/, DOI: 10.52165/kinsi.30.3.130-14. [COBISS.SI-ID 221245699]

 

Jose Antonio Montero Aguilar [56220]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. MONTERO, Antonio, TOLEDO, Micael. Chiral extensions of regular toroids. Combinatorica. Feb. 2025, vol. 45, iss. 1, [article no.] 5, 37 str., ilustr. ISSN 0209-9683. https://link.springer.com/article/10.1007/s00493-024-00132-0, DOI: 10.1007/s00493-024-00132-0. [COBISS.SI-ID 222393347]

2. CUNNINGHAM, Gabe, MOCHÁN, Elías, MONTERO, Antonio. Cayley extensions of maniplexes and polytopes. Journal of combinatorial theory. Series A. May 2025, vol. 212, [article no.] 106000, 38 str., ilustr. ISSN 0097-3165. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0097316524001390, DOI: 10.1016/j.jcta.2024.106000. [COBISS.SI-ID 222423811]

 

Mojca Peček-Čuk [11611]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. MLINAR, Karmen, PEČEK, Mojca. The approach of schools to ethnic diversity : the perspective of majority and minority pupils = Pristop šol k etnični raznolikosti : pogledi učenk in učencev večinske in manjšinskih etničnih skupin. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 4, str. 13-32, tabeli. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1887/798, DOI: 10.26529/cepsj.1887. [COBISS.SI-ID 222048515]

 

Jana Rapuš Pavel [15907]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPOTNIK, Špela, SANDE, Matej, DEKLEVA, Bojan, TADIČ, Darja, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija, RAPUŠ-PAVEL, Jana. Young people with complex needs as a particular challenge for the education system = Mladi s kompleksnimi potrebami kot poseben izziv za vzgojno-izobraževalni sistem. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 4, str. 33-53, tabela. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1895/801, DOI: 10.26529/cepsj.1895. [COBISS.SI-ID 222070531]

 



Špela Razpotnik [21371]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPOTNIK, Špela, SANDE, Matej, DEKLEVA, Bojan, TADIČ, Darja, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija, RAPUŠ-PAVEL, Jana. Young people with complex needs as a particular challenge for the education system = Mladi s kompleksnimi potrebami kot poseben izziv za vzgojno-izobraževalni sistem. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 4, str. 33-53, tabela. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1895/801, DOI: 10.26529/cepsj.1895. [COBISS.SI-ID 222070531]

 

Matej Sande [19289]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPOTNIK, Špela, SANDE, Matej, DEKLEVA, Bojan, TADIČ, Darja, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija, RAPUŠ-PAVEL, Jana. Young people with complex needs as a particular challenge for the education system = Mladi s kompleksnimi potrebami kot poseben izziv za vzgojno-izobraževalni sistem. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 4, str. 33-53, tabela. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1895/801, DOI: 10.26529/cepsj.1895. [COBISS.SI-ID 222070531]




Vesna Štemberger Vučko [13904]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ŠTEMBERGER VUČKO, Vesna, MATJAŠIČ, Miha. The opinion of class teachers on the most appropriate methods of assessing physical education = Mnenje razrednih učiteljev o najprimernejših vrstah ocenjevanja predmeta Šport. Kinesiologia Slovenica : scientific journal on sport. [Print ed.]. 2024, vol. 30, no. 3, str. 130-142, tabele. ISSN 1318-2269. https://www.kinsi.si/mma/09_S__temberger_Final.pdf/2024122011470951/, https://www.kinsi.si/en/home/, DOI: 10.52165/kinsi.30.3.130-14. [COBISS.SI-ID 221245699]

 

Nika Šušterič [50601]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ŠUŠTERIČ, Nika, KOREN OŠLJAK, Katja, TAŠNER, Veronika. Exploring media literacy formation at the intersection of family, school, and peers. Media and communication. 2025, vol. 13, no. 9098, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (17 str.), tabeli. ISSN 2183-2439. https://www.cogitatiopress.com/mediaandcommunication/article/view/9098, DOI: 10.17645/mac.9098. [COBISS.SI-ID 222000387]
projekt: J5–2564 Medijski repertoarji mladih: Socialni, politični in kulturni aspekti digitaliziranega vsakdana; financer: ARIS

 

Darja Tadič [52474]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPOTNIK, Špela, SANDE, Matej, DEKLEVA, Bojan, TADIČ, Darja, KLEMENČIČ ROZMAN, Mija Marija, RAPUŠ-PAVEL, Jana. Young people with complex needs as a particular challenge for the education system = Mladi s kompleksnimi potrebami kot poseben izziv za vzgojno-izobraževalni sistem. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. 4, str. 33-53, tabela. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1895/801, DOI: 10.26529/cepsj.1895. [COBISS.SI-ID 222070531]

 

Veronika Tašner [31048]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ŠUŠTERIČ, Nika, KOREN OŠLJAK, Katja, TAŠNER, Veronika. Exploring media literacy formation at the intersection of family, school, and peers. Media and communication. 2025, vol. 13, no. 9098, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (17 str.), tabeli. ISSN 2183-2439. https://www.cogitatiopress.com/mediaandcommunication/article/view/9098, DOI: 10.17645/mac.9098. [COBISS.SI-ID 222000387]
projekt: J5–2564 Medijski repertoarji mladih: Socialni, politični in kulturni aspekti digitaliziranega vsakdana; financer: ARIS

 

Bea Tomšič Amon [19727]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. TOMŠIČ AMON, Bea. Student perception of assessment in the teaching and learning process of art education = Učenčevo dojemanje ocenjevanja v procesu poučevanja in učenja likovne umetnosti. Revija za elementarno izobraževanje. dec. 2024, letn. 17, št. 4, str. 437-454, tabele. ISSN 2350-4803. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/3006, DOI: 10.18690/rei.3006. [COBISS.SI-ID 221640963]

 

Erna Žgur [50973]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ZIHERL, Anja, ŽGUR, Erna. Challenges of student’s assistants with children with special needs in primary school = Izzivi spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli. Physis : journal for physical culture and rehabilitation. 2024, vol. 5, no. 1, str. 52-57. ISSN 2738-5124. [COBISS.SI-ID 222610179]

2. CVERLE, Aleša, ŽGUR, Erna. Parents confronting with their child’s congenital heart disease = Starševsko soočanje z diagnozo prirojene srčne napake pri otroku. Physis : journal for physical culture and rehabilitation. 2024, vol. 5, no. 1, str. 45-51. ISSN 2738-5124. [COBISS.SI-ID 222607107]