Loading [Contrib]/a11y/accessibility-menu.js

Iztok Devetak [18741]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. AMESEDER, Christian, DEVETAK, Iztok, SKUBIC, Darija. Incidental learning from science journalism : the effects of a narrative writing style on the comprehension and situational interest of Austrian non-experts in health sciences = Naključno učenje iz znanstvenega novinarstva : učinki pripovednega sloga pisanja na razumevanje in situacijsko zanimanje avstrijskih nestrokovnjakov na področju zdravstvenih ved. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal. 2025, vol. 15, no. , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (34 str.)), ilustr., tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1899, DOI: 10.26529/cepsj.1899. [COBISS.SI-ID 223814403]

 

2. RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, POTOČNIK, Robert. Pre-service primary school teachersunderstanding of biogeochemical cycles of elements. Education sciences. 2025, vol. 15, issue 1 (110), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (19 str.)), ilustr., tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/110, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010110. [COBISS.SI-ID 223609859]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-50155; financer: ARIS

 

3. KLEMEN, Taja, DEVETAK, Iztok. Introduction of hydrosphere environmental problems in lower secondary school chemistry lessons. Education sciences. 2025, vol. 15, issue 1 (111), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (27 str.)), tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/111, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010111. [COBISS.SI-ID 223459587]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-4573; financer: ARIS

 

Janez Jerman [12306]

 

1.16 Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

1. SKUBIC, Darija, JERMAN, Janez. Preschool teachersattitudes towards Slovenian as a second language = Stališča vzgojiteljev do slovenščine kot drugega jezika. V: HARAMIJA, Dragica (ur.). Preučevanje otroške in mladinske književnosti. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba, 2025. Str. 487-504, tabele. ISBN 978-961-286-946-5. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/936, DOI: 10.18690/um.ff.1.2025.24. [COBISS.SI-ID 223411715]

Taja Klemen [56622]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KLEMEN, Taja, DEVETAK, Iztok. Introduction of hydrosphere environmental problems in lower secondary school chemistry lessons. Education sciences. 2025, vol. 15, issue 1 (111), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (27 str.)), tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/111, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010111. [COBISS.SI-ID 223459587]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-4573; financer: ARIS

 

Robert Potočnik [38773]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, POTOČNIK, Robert. Pre-service primary school teachersunderstanding of biogeochemical cycles of elements. Education sciences. 2025, vol. 15, issue 1 (110), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (19 str.)), ilustr., tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/110, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010110. [COBISS.SI-ID 223609859]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-50155; financer: ARIS

 

Luka Ribič [57925]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, POTOČNIK, Robert. Pre-service primary school teachersunderstanding of biogeochemical cycles of elements. Education sciences. 2025, vol. 15, issue 1 (110), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (19 str.)), ilustr., tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/110, Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010110. [COBISS.SI-ID 223609859]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-50155; financer: ARIS

 

Igor Saksida [12453]

 

1.16 Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

1. SAKSIDA, Igor. Večplastnost otroškega zornega kota v mladinski poeziji Petra Svetine = Multi-layered childrenʼs perspective in Peter Svetinaʼs childrenʼs poetry. V: HARAMIJA, Dragica (ur.). Preučevanje otroške in mladinske književnosti. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba, 2025. Str. 1-16, tabela. ISBN 978-961-286-946-5. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/936, DOI: 10.18690/um.ff.1.2025.1. [COBISS.SI-ID 223420675]

 

Darija Skubic [17088]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. AMESEDER, Christian, DEVETAK, Iztok, SKUBIC, Darija. Incidental learning from science journalism : the effects of a narrative writing style on the comprehension and situational interest of Austrian non-experts in health sciences = Naključno učenje iz znanstvenega novinarstva : učinki pripovednega sloga pisanja na razumevanje in situacijsko zanimanje avstrijskih nestrokovnjakov na področju zdravstvenih ved. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal. 2025, vol. 15, no. , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (34 str.)), ilustr., tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1899, DOI: 10.26529/cepsj.1899. [COBISS.SI-ID 223814403]

1.16 Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

2. SKUBIC, Darija, JERMAN, Janez. Preschool teachersattitudes towards Slovenian as a second language = Stališča vzgojiteljev do slovenščine kot drugega jezika. V: HARAMIJA, Dragica (ur.). Preučevanje otroške in mladinske književnosti. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba, 2025. Str. 487-504, tabele. ISBN 978-961-286-946-5. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/936, DOI: 10.18690/um.ff.1.2025.24. [COBISS.SI-ID 223411715]

Gregor Torkar [23553]

 

 

1.06 Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)

1. PRAPROTNIK, Luka, TORKAR, Gregor. Pomen razvijanja pozitivnega odnosa do živali za bodoče učitelje biologije = The importance of developing positive attitudes towards animals for future biology teachers. V: OREL, Mojca (ur.), BRALA-MUDROVČIĆ, Jasminka (ur.), MILETIĆ, Josip (ur.). EDUvision 2024 : 14. mednarodna konferenca : "Novi izzivi današnjega časa – priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja" : 28.-30. november 2024 : [zbornik prispevkov]. Elektronska izd. Polhov Gradec: EDUvision, 2024. Str. 618-628, graf. prikaza. ISBN 978-961-96514-8-3. http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik_EDUvision_24_splet.pdf. [COBISS.SI-ID 224380675]