1. AMESEDER, Christian, DEVETAK,
Iztok, SKUBIC, Darija. Incidental learning from
science journalism : the effects of a narrative
writing style on the comprehension and situational interest of Austrian
non-experts in health sciences = Naključno učenje iz znanstvenega novinarstva :
učinki pripovednega sloga pisanja na razumevanje in situacijsko zanimanje
avstrijskih nestrokovnjakov na področju zdravstvenih ved. CEPS journal :
Center for Educational Policy Studies journal. 2025,
vol. 15, no. , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (34
str.)), ilustr., tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1899,
DOI: 10.26529/cepsj.1899.
[COBISS.SI-ID 223814403]
2.
RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, POTOČNIK, Robert. Pre-service
primary school teachers’ understanding of biogeochemical cycles of elements.
Education sciences.
2025, vol. 15, issue 1 (110), 1 spletni vir (1
datoteka pdf (19 str.)), ilustr.,
tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/110,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010110.
[COBISS.SI-ID 223609859]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-50155; financer: ARIS
3. KLEMEN,
Taja, DEVETAK, Iztok. Introduction of hydrosphere environmental problems in lower secondary school chemistry lessons. Education sciences. 2025, vol. 15, issue
1 (111), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (27 str.)),
tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/111,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010111.
[COBISS.SI-ID 223459587]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-4573; financer: ARIS
1. SKUBIC, Darija, JERMAN, Janez. Preschool
teachers’ attitudes towards Slovenian as a second language = Stališča
vzgojiteljev do slovenščine kot drugega jezika. V: HARAMIJA, Dragica (ur.). Preučevanje
otroške in mladinske književnosti. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru,
Univerzitetna založba, 2025. Str. 487-504, tabele. ISBN 978-961-286-946-5. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/936,
DOI: 10.18690/um.ff.1.2025.24.
[COBISS.SI-ID 223411715]
1. KLEMEN, Taja, DEVETAK, Iztok. Introduction
of hydrosphere environmental problems in lower secondary school chemistry lessons. Education sciences. 2025, vol. 15, issue
1 (111), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (27 str.)),
tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/111,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010111.
[COBISS.SI-ID 223459587]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-4573; financer: ARIS
1. RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, POTOČNIK, Robert. Pre-service primary school teachers’ understanding of biogeochemical cycles of elements. Education
sciences. 2025, vol. 15, issue
1 (110), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (19 str.)), ilustr., tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/110,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010110.
[COBISS.SI-ID 223609859]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-50155; financer: ARIS
1. RIBIČ, Luka, DEVETAK, Iztok, POTOČNIK, Robert. Pre-service primary school teachers’ understanding of biogeochemical cycles of elements. Education
sciences. 2025, vol. 15, issue
1 (110), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (19 str.)), ilustr., tabele, graf. prikazi. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/1/110,
Repozitorij
Univerze v Ljubljani – RUL, DOI: 10.3390/educsci15010110.
[COBISS.SI-ID 223609859]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
projekt: J5-50155; financer: ARIS
1. SAKSIDA, Igor. Večplastnost otroškega zornega kota v
mladinski poeziji Petra Svetine = Multi-layered childrenʼs perspective in Peter Svetinaʼs childrenʼs poetry. V: HARAMIJA, Dragica (ur.). Preučevanje otroške
in mladinske književnosti. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru,
Univerzitetna založba, 2025. Str. 1-16, tabela. ISBN 978-961-286-946-5. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/936,
DOI: 10.18690/um.ff.1.2025.1.
[COBISS.SI-ID 223420675]
1. AMESEDER, Christian, DEVETAK, Iztok, SKUBIC, Darija. Incidental learning from science journalism : the effects of
a narrative writing style on the comprehension
and situational interest of Austrian
non-experts in health sciences = Naključno učenje iz znanstvenega novinarstva :
učinki pripovednega sloga pisanja na razumevanje in situacijsko zanimanje
avstrijskih nestrokovnjakov na področju zdravstvenih ved. CEPS journal :
Center for Educational Policy Studies journal. 2025,
vol. 15, no. , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (34
str.)), ilustr., tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1899,
DOI: 10.26529/cepsj.1899.
[COBISS.SI-ID 223814403]
2. SKUBIC,
Darija, JERMAN, Janez. Preschool teachers’
attitudes towards Slovenian as a second language = Stališča vzgojiteljev do slovenščine kot drugega
jezika. V: HARAMIJA, Dragica (ur.). Preučevanje otroške in mladinske
književnosti. 1. izd. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba,
2025. Str. 487-504, tabele. ISBN 978-961-286-946-5. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/936,
DOI: 10.18690/um.ff.1.2025.24.
[COBISS.SI-ID 223411715]
1. PRAPROTNIK,
Luka, TORKAR, Gregor. Pomen razvijanja pozitivnega odnosa do živali za bodoče
učitelje biologije = The importance
of developing positive attitudes towards animals for future biology teachers. V: OREL, Mojca (ur.), BRALA-MUDROVČIĆ, Jasminka
(ur.), MILETIĆ, Josip (ur.). EDUvision 2024
: 14. mednarodna konferenca : "Novi izzivi današnjega časa – priložnosti
za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja" :
28.-30. november 2024 : [zbornik prispevkov]. Elektronska izd. Polhov
Gradec: EDUvision, 2024. Str. 618-628, graf. prikaza.
ISBN 978-961-96514-8-3. http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik_EDUvision_24_splet.pdf.
[COBISS.SI-ID 224380675]