Milena Mileva Blažić [19319]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. BLAŽIČ, Milena. Subverzivna mladinska književnost - pravljična igra Alenke Gerlovič Jurček in trije razbojniki (1944) v kontekstu. Amfiteater : revija za teorijo scenskih umetnosti. 2021, let. 9, št. 2, str. 156-172, ilustr. ISSN 1855-4539. DOI: 10.51937/Amfiteater-2021-2/158-172. [COBISS.SI-ID 94924547]

 

 

Mateja Dagarin Fojkar [20745]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. DAGARIN FOJKAR, Mateja, GRAHUT, Mirjam, SKUBIC, Darija. Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education. European journal of educational research. 2022, vol. 11, issue 1, str. 423-433, tabele. ISSN 2165-8714. https://pdf.eu-jer.com/EU-JER_11_1_423.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/7083/, DOI: 10.12973/eu-jer.11.1.423. [COBISS.SI-ID 93472771]

 

 

Iztok Devetak [18741]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SLAPNIČAR, Miha, DEMŠAR, Doroteja, KOKALJ, Saša, DEVETAK, Iztok. Onesnaževanje hidrosfere z odpadnimi zdravili predstavlja tveganje za organizme. Kemija v šoli in družbi. [Spletna izd.]. dec.-jan 2022, št. 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (4 str.)), ilustr. ISSN 2385-989X. https://kemija.net/clanki. [COBISS.SI-ID 93339907]

Martina Erjavšek [36949]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ERJAVŠEK, Martina. Modern aspects of home economics education and Slovenia. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2021, vol. 11, no. 4, str. 33-62. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1191/554, http://pefprints.pef.uni-lj.si/7086/, DOI: 10.26529/cepsj.1191. [COBISS.SI-ID 92249091]

 

Tjaša Filipčič [17010]

 

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. FILIPČIČ, Tjaša, FILIPČIČ, Aleš. Retrospective study of the workload of a female tennis player over two seasons : singe case study = Retrospektivna študija obrementive teniške igralke v dveh sezonah - študija primera : študija primera. Kinesiologia Slovenica : scientific journal on sport. [Print ed.]. 2021, letn. 27, št. 3, str. 21-35, ilustr. ISSN 1318-2269. https://www.kinsi.si/en/home/, https://www.kinsi.si/mma/02_Filipcic_final.pdf/2021122916203927/. [COBISS.SI-ID 93955587]

2. TANKO, Vita, FILIPČIČ, Tjaša. Prilagoditve programa Mali sonček za predšolske otroke z gibalno oviranostjo. Športnik : glasilo Zveze za šport invalidov Slovenije. dec. 2021, št. 63/64, str. 80-85, ilustr., tabele. ISSN 1854-5254. [COBISS.SI-ID 91956483]

 

 

Mira Metljak [35653]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. BOHAK ADAM, Tina, METLJAK, Mira. Experiences in distance education and practical use of ICT during the COVID-19 epidemic of Slovenian primary school music teachers with different professional experiences. Social sciences & humanities open. 2022, vol. 5, issue 1, 1 datoteka pdf (9 str.). ISSN 2590-2911. https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S259029112100142X?token=C0CAC04EF62C9B68EEC227862B3E488CCF75C8AEFFDFD3134B98B25741947C1A51E57384D60199519AD4DFCBF3279EC6&originRegion=eu-west-1&originCreation=20220108065148, http://pefprints.pef.uni-lj.si/7080/, DOI: 10.1016/j.ssaho.2021.100246. [COBISS.SI-ID 92567299]

 

 

Karmen Pižorn [21612]

 

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PODOBNIK URŠIČ, Simona, PIŽORN, Karmen. Identifying the executive function strategies in learning tenses and in the verb gap-fill task performance of an EFL student with dyslexia. ELOPE : English language overseas perspectives and enquiries. [Tiskana izd.]. 2021, vol. 18, no. 2, str. 205-224. ISSN 1581-8918. https://revije.ff.uni-lj.si/elope/article/view/10312/10004, DOI: 10.4312/elope.18.2.205-224. [COBISS.SI-ID 91989251]

 

 

Romina Plešec Gasparič [34569]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. VALENČIČ ZULJAN, Milena, PLEŠEC GASPARIČ, Romina. Didaktična načela : most med raziskavami pouka in učiteljevim pedagoškim delovanjem. Sodobna pedagogika. 2021, vol. 72, št. 4, str. 30-47. ISSN 0038-0474. [COBISS.SI-ID 94199555]

 

Olga Poljšak-Škraban [13906]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SMRTNIK VITULIĆ, Helena, POLJŠAK-ŠKRABAN, Olga, TANCIG, Simona, PROSEN, Simona. Prepričanja o delovanju možganov in učenju pri študentkah različnih pedagoških programov = Attitudes about brain functioning and learning in students of different pedagogical programmes. Socialna pedagogika. dec. 2021, letn. 25, št. 3/4, str. 189-210, ilustr. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 95121667]

 

 

Simona Prosen [25002]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SMRTNIK VITULIĆ, Helena, PROSEN, Simona. Teachersexperience and regulation of anger and fear in the school context. Educational psychology. 2022, vol. 42, issue , 1 datoteka pdf (16 str.), tabeli. ISSN 1469-5820. https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/01443410.2021.2024514?needAccess=true, DOI: 10.1080/01443410.2021.2024514. [COBISS.SI-ID 93117955]

2. SMRTNIK VITULIĆ, Helena, POLJŠAK-ŠKRABAN, Olga, TANCIG, Simona, PROSEN, Simona. Prepričanja o delovanju možganov in učenju pri študentkah različnih pedagoških programov = Attitudes about brain functioning and learning in students of different pedagogical programmes. Socialna pedagogika. dec. 2021, letn. 25, št. 3/4, str. 189-210, ilustr. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 95121667]

 

 

Nada Razpet [13224]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. RAZPET, Nada, KRANJC, Tomaž. Pictures of signs in sea waves. The physics teacher. Jan. 2022, vol. 60, iss. 1, str. 15-17, ill. ISSN 0031-921X. https://aapt.scitation.org/doi/pdf/10.1119/10.0009100, DOI: 10.1119/10.0009100. [COBISS.SI-ID 92565507]

 

Igor Saksida [12453]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SAKSIDA, Igor. Večernica kot smerokaz književne kakovosti in raznovrstnosti za kurikularne (in vse druge) bralce. Otrok in knjiga : revija za vprašanja mladinske književnosti, književne vzgoje in s knjigo povezanih medijev. 2021, letn. 48, št. 111, str. 5-15, graf. prikaz. ISSN 0351-5141. [COBISS.SI-ID 91907075]

 

 

Darija Skubic [17088]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. DAGARIN FOJKAR, Mateja, GRAHUT, Mirjam, SKUBIC, Darija. Teacher competences for teaching English as a foreign language in the first educational cycle of primary education. European journal of educational research. 2022, vol. 11, issue 1, str. 423-433, tabele. ISSN 2165-8714. https://pdf.eu-jer.com/EU-JER_11_1_423.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/7083/, DOI: 10.12973/eu-jer.11.1.423. [COBISS.SI-ID 93472771]

 

 

Miha Slapničar [36796]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SLAPNIČAR, Miha, DEMŠAR, Doroteja, KOKALJ, Saša, DEVETAK, Iztok. Onesnaževanje hidrosfere z odpadnimi zdravili predstavlja tveganje za organizme. Kemija v šoli in družbi. [Spletna izd.]. dec.-jan 2022, št. 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (4 str.)), ilustr. ISSN 2385-989X. https://kemija.net/clanki. [COBISS.SI-ID 93339907]

 

 

Helena Smrtnik Vitulić [21600]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SMRTNIK VITULIĆ, Helena, PROSEN, Simona. Teachersexperience and regulation of anger and fear in the school context. Educational psychology. 2022, vol. 42, issue , 1 datoteka pdf (16 str.), tabeli. ISSN 1469-5820. https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/01443410.2021.2024514?needAccess=true, DOI: 10.1080/01443410.2021.2024514. [COBISS.SI-ID 93117955]

2. SMRTNIK VITULIĆ, Helena, POLJŠAK-ŠKRABAN, Olga, TANCIG, Simona, PROSEN, Simona. Prepričanja o delovanju možganov in učenju pri študentkah različnih pedagoških programov = Attitudes about brain functioning and learning in students of different pedagogical programmes. Socialna pedagogika. dec. 2021, letn. 25, št. 3/4, str. 189-210, ilustr. ISSN 1408-2942. [COBISS.SI-ID 95121667]

 

 

 

Toma Strle [32198]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. GSENGER, Rita, STRLE, Toma. Trust, automation bias and aversion : algorithmic decision-making in the context of credit scoring. Interdisciplinary description of complex systems. 2021, vol. 19, no. 4, str. 542-560, ilustr. ISSN 1334-4676. https://indecs.eu/2021/indecs2021-pp542-560.pdf, http://pefprints.pef.uni-lj.si/7079/. [COBISS.SI-ID 92566787]

 

Gregor Torkar [23553]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. GLETTLER, Christiana, TORKAR, Gregor. First-year pre-service primary school teachersconceptual structure of ecosystem ecology concepts. Action research and innovation in science education. 2021, vol. 4, no. 1, str. 25-31, ilustr. ISSN 2626-9902. https://www.arisejournal.com/index.php/arise/article/view/41/28, http://pefprints.pef.uni-lj.si/7081/, DOI: 10.12973/arise/612985. [COBISS.SI-ID 92568323]

2. TORKAR, Gregor. The sustainability of pre-service teachersconsumer behaviour for the December holidays. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2021, vol. 11, no. 4, str. 151-167, tabele, graf. prikaz. ISSN 1855-9719. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1110/559, http://pefprints.pef.uni-lj.si/7087/, DOI: 10.26529/cepsj.1110. [COBISS.SI-ID 92258307]

 

 

Milena Valenčič-Zuljan [11436]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. VALENČIČ ZULJAN, Milena, PLEŠEC GASPARIČ, Romina. Didaktična načela : most med raziskavami pouka in učiteljevim pedagoškim delovanjem. Sodobna pedagogika. 2021, vol. 72, št. 4, str. 30-47. ISSN 0038-0474. [COBISS.SI-ID 94199555]

Pavel Zgaga [05263]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ZGAGA, Pavel. Visoko šolstvo na prelomu iz osemdesetih v devetdeseta leta = Higher education during the transition from the Eighties to the Nineties. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2021, letn. 30 [liv-54], št. 1, str. 17-41, ilustr. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 90802435]