Vesna Geršak [25996]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1.
JURJEVIČ, Nuša, GERŠAK, Vesna. Poezija kot izhodišče ustvarjalnega procesa
(bodočih) vzgojiteljev na stičišču umetnosti in sodobnih tehnologij. Otrok
in knjiga : revija za vprašanja mladinske književnosti, književne vzgoje in s
knjigo povezanih medijev. 2025, letn. 52, št.
122/123, str. 1-11. ISSN 0351-5141. DOI: 10.18690/oik.52.122_123.1.
[COBISS.SI-ID 236403971]
Nuša Jurjevič [57443]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1.
JURJEVIČ, Nuša, GERŠAK, Vesna. Poezija kot izhodišče ustvarjalnega procesa
(bodočih) vzgojiteljev na stičišču umetnosti in sodobnih tehnologij. Otrok
in knjiga : revija za vprašanja mladinske književnosti, književne vzgoje in s
knjigo povezanih medijev. 2025, letn. 52, št.
122/123, str. 1-11. ISSN 0351-5141. DOI: 10.18690/oik.52.122_123.1.
[COBISS.SI-ID 236403971]
Milena Košak Babuder [26199]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1.
MOROSINI, Giorgia, CUDER, Alessandro,
KOŠAK BABUDER, Milena, LONCIARI, Isabella, BORTOLOTTI, Elena, PASSOLUNGHI,
Maria Chiara, PELLIZZONI, Sandra. Non-cognitive predictors of self-regulated learning skills in university students with specific learning
disorders. European
journal of special needs education. Online ed. 2025, vol. 40, issue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf
(12 str.)), ilustr., tabeli. ISSN 1469-591X. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/08856257.2025.2500138,
DOI: 10.1080/08856257.2025.2500138.
[COBISS.SI-ID 235969795]
Boštjan Kuzman [23501]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. KUZMAN,
Boštjan. On cubic rainbow domination regular graphs. Discrete applied mathematics. [Online ed.]. 2025, vol. 373, str.
26-38, ilustr., tabeli. ISSN 1872-6771. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0166218X25002276,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.1016/j.dam.2025.04.046.
[COBISS.SI-ID 234771971]
projekt: J1-50000 Hamiltonski cikli z rotacijsko
simetrijo v povezanih točkovno tranzitivnih grafih; financer: ARIS
projekt: J1-3001 Terwilligerjeva algebra grafa;
financer: ARIS
Miha Matjašič [38368]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1.
MATJAŠIČ, Miha, VOGRINC, Janez. Supporting the development of the perceived
and actual research competence of pre-service teachers. Education sciences. 2025, vol. 15, issue
6 (652), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (18 str.)),
tabele. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/6/652,
DOI: 10.3390/educsci15060652.
[COBISS.SI-ID 237096451]
projekt: P5-0451; financer: ARIS
Jose Antonio Montero
Aguilar [56220]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. MONTERO,
Antonio, POTOČNIK, Primož. Vertex-transitive graphs with small
motion and transitive permutation groups with small
minimal degree. Journal of combinatorial theory. Series A. Nov. 2025,
vol. 216, [article no.] 106065, 30 str., ilustr. ISSN 0097-3165. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0097316525000603,
DOI: 10.1016/j.jcta.2025.106065.
[COBISS.SI-ID 237036803]
Jerneja Pavlin [29708]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. GAURINA,
Marija, PAVLIN, Jerneja. Teachers’ knowledge and beliefs
about gamification in physics classrooms. Journal of Baltic science education. 2025, vol. 24, no. 2, str. 255-270, tabele,
graf. prikaz. ISSN 2538-7138. https://www.scientiasocialis.lt/jbse/?q=node/1460,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.33225/jbse/25.24.255.
[COBISS.SI-ID 234897667]
Tanja Petrušič [39772]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. GEROVAC,
Ana, EMELJANOVAS, Arunas, PETRUŠIČ, Tanja, NOVAK, Dario. Generalist vs physical education specialist elementary school teacher : do teacher characteristics matter? = Učitelj
razrednega pouka ali športni pedagog : so lastnosti učitelja pomembne?. Kinesiologia Slovenica
: scientific journal on sport.
[Print ed.]. 2025, vol. 31,
no. 1, str. 84-99, tabele. ISSN 1318-2269. https://www.kinsi.si/mma/06_Novak2_Final.pdf/2025042507182565/,
Repozitorij Univerze v Ljubljani – RUL.
[COBISS.SI-ID 234861315]
Žan Rode [59032]
1.03 Drugi znanstveni članki
1. TORKAR,
Gregor, RODE, Žan, ROŽMAN, Hana. La motxilla de ciències naturals : una col·lecció d'eines i materials per adespertar l’interès en la natura
= The natural science backpack : a collection of tools and
materials to spark interest in nature. Ciències.
2025, no. 49, str. 2–8, ilustr. ISSN 1699-6712. https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n49-torkar-rode-rozman/523-pdf-ca,
DOI: 10.5565/rev/ciencies.523.
[COBISS.SI-ID 236490243]
Jelka Strgar [06904]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. STRGAR,
Jelka, TORKAR, Gregor, STRGULC KRAJŠEK, Simona. The purpose of the
school garden is more than just growing plants.
Journal of biological education. 2025, vol. 59, issue
, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (13 str.), tabele.
ISSN 2157-6009. https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/00219266.2025.2489512,
DOI: 10.1080/00219266.2025.2489512.
[COBISS.SI-ID 234928131]
Gregor Torkar [23553]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. STRGAR,
Jelka, TORKAR, Gregor, STRGULC KRAJŠEK, Simona. The purpose of the
school garden is more than just growing plants.
Journal of biological education. 2025, vol. 59, issue
, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (13 str.), tabele.
ISSN 2157-6009. https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/00219266.2025.2489512,
DOI: 10.1080/00219266.2025.2489512.
[COBISS.SI-ID 234928131]
1.03 Drugi znanstveni članki
2.
TORKAR,
Gregor, RODE, Žan, ROŽMAN, Hana. La motxilla de ciències naturals : una col·lecció d'eines i materials per adespertar l’interès en la natura
= The natural science backpack : a collection of tools and
materials to spark interest in nature. Ciències.
2025, no. 49, str. 2–8, ilustr. ISSN 1699-6712. https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n49-torkar-rode-rozman/523-pdf-ca,
DOI: 10.5565/rev/ciencies.523.
[COBISS.SI-ID 236490243]
Luka Vinko [53104]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. VINKO,
Luka, DEVETAK, Iztok, BAVCON KRALJ, Mojca. Revealing
future aquatic environmental
challenges : preservice chemistry teachers’ study on adsorption of endocrine disruptors
on microplastics. Journal of
chemical education.
2025, vol. , art. no. , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (str. a-h)), ilustr. ISSN
1938-1328. https://pubs.acs.org/doi/10.1021/acs.jchemed.5c00025,
Repozitorij Univerze v Ljubljani –
RUL, DOI: 10.1021/acs.jchemed.5c00025.
[COBISS.SI-ID 233997571]
projekt: ARIS projekti: “Strategies for Education for
Sustainable Development applying Innovative Student-Centered Educational Approaches” (ID: P5-0451), “Mechanisms
of health maintenance” (ID: P3-0388), “Nanostructurome”
Janez Vogrinc [23750]
1.01 Izvirni znanstveni članek
1. MATJAŠIČ,
Miha, VOGRINC, Janez. Supporting the
development of the perceived and
actual research competence of pre-service
teachers. Education
sciences. 2025, vol. 15, issue
6 (652), 1 spletni vir (1 datoteka pdf (18 str.)),
tabele. ISSN 2227-7102. https://www.mdpi.com/2227-7102/15/6/652, DOI: 10.3390/educsci15060652.
[COBISS.SI-ID 237096451]
projekt: P5-0451; financer: ARIS