Stanislav Avsec [25994]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. AVSEC, Stanislav, JAGIEŁŁO-KOWALCZYK, Magdalena, ŻABICKA, Agnieszka. Enhancing transformative learning and innovation skills using remote learning for sustainable architecture design. Sustainability. 2022, vol. 14, issue 7, 1 datoteka pdf (33 str.), ilustr., tabele. ISSN 2071-1050. https://mdpi-res.com/d_attachment/sustainability/sustainability-14-03928/article_deploy/sustainability-14-03928.pdf, DOI: 10.3390/su14073928. [COBISS.SI-ID 102979331]
financer: ARRS, P5-0433, Digitalno prestrukturiranje deficitarnih poklicev za družbo 5.0 (industrijo 4.0)

Ana Ferlinc [56094]

 

1.03 Kratki znanstveni prispevek

1. FERLINC, Ana. Ocena veščin ravnanja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter staršev z gibalno oviranimi otroki. Didakta. mar./apr. 2022, letn. 32, št. 217, str. 63-67, ilustr., graf. prikazi. ISSN 0354-0421. [COBISS.SI-ID 105274627]

 

Tatjana Hodnik [17009]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KREK, Janez, HODNIK, Tatjana. Poučevanje kot diskurz vednosti in utemeljeno verovanje v znanje. Sodobna pedagogika. mar. 2022, letn. 73, št. 1, str. 30-56. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2035. [COBISS.SI-ID 104149763]

 

 

Janez Jamšek [18583]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. URANKAR, Bernarda, JAMŠEK, Janez. Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the covid-19 pandemic : distance learning model = Vpogled v pedagoško prakso tehniškega izobraževanja v slovenskih osnovnih šolah med pandemijo covida-19 : model učenja na daljavo. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2022, vol. 12, no. , 1 datoteka pdf (32 str.), tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1153/567, DOI: 10.26529/cepsj.1153. [COBISS.SI-ID 105571075]

 

Janez Krek [16082]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KREK, Janez, HODNIK, Tatjana. Poučevanje kot diskurz vednosti in utemeljeno verovanje v znanje. Sodobna pedagogika. mar. 2022, letn. 73, št. 1, str. 30-56. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2035. [COBISS.SI-ID 104149763]

 

Irena Lesar [19638]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. LESAR, Irena. Nelagodje ob pojmu vzgoja. Sodobna pedagogika. mar. 2022, letn. 73, št. 1, str. 58-80. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2036. [COBISS.SI-ID 104153859]

 

 

Robert Potočnik [38773]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ŠKRABEC, Viviana, POTOČNIK, Robert. The attitudes of students towards gender stereotypes in fine art classes. Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in metodiko. 2022, letn. 37, [št.] 1, str. 94-108, ilustr. ISSN 0353-1392. [COBISS.SI-ID 104253699]

 

 

Dušan Repovš [07083]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ZUO, Jiabin, TAARABTI, Said, AN, Tianqing, REPOVŠ, Dušan. On nonlinear biharmonic problems on the Heisenberg group. Symmetry. Apr. 2022, vol. 14, iss. 4, art. 705 (10 str.). ISSN 2073-8994. https://www.mdpi.com/2073-8994/14/4/705, DOI: 10.3390/sym14040705. [COBISS.SI-ID 103836675]

 

Bernarda Urankar [22137]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. URANKAR, Bernarda, JAMŠEK, Janez. Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the covid-19 pandemic : distance learning model = Vpogled v pedagoško prakso tehniškega izobraževanja v slovenskih osnovnih šolah med pandemijo covida-19 : model učenja na daljavo. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2022, vol. 12, no. , 1 datoteka pdf (32 str.), tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1153/567, DOI: 10.26529/cepsj.1153. [COBISS.SI-ID 105571075]