1. AVSEC, Stanislav, JAGIEŁŁO-KOWALCZYK, Magdalena,
ŻABICKA, Agnieszka. Enhancing
transformative learning and innovation skills using remote
learning for sustainable architecture design. Sustainability. 2022, vol. 14, issue
7, 1 datoteka pdf (33 str.), ilustr.,
tabele. ISSN 2071-1050. https://mdpi-res.com/d_attachment/sustainability/sustainability-14-03928/article_deploy/sustainability-14-03928.pdf,
DOI: 10.3390/su14073928.
[COBISS.SI-ID 102979331]
financer: ARRS, P5-0433, Digitalno prestrukturiranje deficitarnih poklicev za
družbo 5.0 (industrijo 4.0)
1. FERLINC, Ana. Ocena veščin ravnanja specialnih
in rehabilitacijskih pedagogov ter staršev z gibalno oviranimi otroki. Didakta.
mar./apr. 2022, letn. 32, št. 217, str. 63-67, ilustr., graf. prikazi. ISSN 0354-0421. [COBISS.SI-ID 105274627]
1. KREK, Janez, HODNIK, Tatjana. Poučevanje kot
diskurz vednosti in utemeljeno verovanje v znanje. Sodobna pedagogika.
mar. 2022, letn. 73, št. 1, str. 30-56. ISSN
0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2035.
[COBISS.SI-ID 104149763]
1. URANKAR, Bernarda, JAMŠEK, Janez. Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the covid-19 pandemic : distance learning
model = Vpogled v pedagoško prakso tehniškega izobraževanja v slovenskih
osnovnih šolah med pandemijo covida-19 : model učenja na daljavo. CEPS
journal : Center for Educational
Policy Studies Journal.
2022, vol. 12, no. , 1 datoteka pdf (32 str.),
tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1153/567,
DOI: 10.26529/cepsj.1153.
[COBISS.SI-ID 105571075]
1. KREK, Janez, HODNIK, Tatjana. Poučevanje kot
diskurz vednosti in utemeljeno verovanje v znanje. Sodobna pedagogika.
mar. 2022, letn. 73, št. 1, str. 30-56. ISSN
0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2035.
[COBISS.SI-ID 104149763]
1. LESAR, Irena. Nelagodje ob pojmu vzgoja. Sodobna
pedagogika. mar. 2022, letn. 73, št. 1, str.
58-80. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2036.
[COBISS.SI-ID 104153859]
1. ŠKRABEC, Viviana,
POTOČNIK, Robert. The attitudes
of students towards gender stereotypes in fine art classes. Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in
metodiko. 2022, letn. 37, [št.] 1, str. 94-108, ilustr. ISSN 0353-1392. [COBISS.SI-ID 104253699]
1. ZUO, Jiabin, TAARABTI,
Said, AN, Tianqing, REPOVŠ, Dušan. On nonlinear biharmonic problems on the Heisenberg group. Symmetry. Apr.
2022, vol. 14, iss. 4, art.
705 (10 str.). ISSN 2073-8994. https://www.mdpi.com/2073-8994/14/4/705, DOI: 10.3390/sym14040705.
[COBISS.SI-ID 103836675]
1. URANKAR, Bernarda,
JAMŠEK, Janez. Insights into
engineering education teaching
practice in Slovenian primary schools during the covid-19 pandemic : distance learning
model = Vpogled v pedagoško prakso tehniškega izobraževanja v slovenskih
osnovnih šolah med pandemijo covida-19 : model učenja na daljavo. CEPS
journal : Center for Educational
Policy Studies Journal.
2022, vol. 12, no. , 1 datoteka pdf (32 str.),
tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1153/567,
DOI: 10.26529/cepsj.1153.
[COBISS.SI-ID 105571075]